اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

پویش یلدای مهربانی در استان مرکزی برگزار می‌شود

سرپرست بهزیستی استان مرکزی گفت: در آستانه فرارسیدن طولانی‌ترین شب سال، پویش یلدای مهربانی با هدف تأمین معیشت و نیازمندی‌های افراد تحت پوشش بهزیستی همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

پویش یلدای مهربانی در استان مرکزی برگزار می‌شود

محمد زیدوند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: در آستانه فرارسیدن طولانی‌ترین شب سال، پویش یلدای مهربانی با هدف تأمین معیشت و نیازمندی‌های افراد تحت پوشش  بهزیستی همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود و خیرین استان مرکزی می‌توانند یاریگر نیازمندان در آغاز فصل سرما باشند.

وی افزود: در این پویش، افراد نیکوکار و خیرین می‌توانند کمک‌های خود را جهت رفع نیازهای مددجویان و افراد نیازمند، در اختیار بهزیستی قرار می‌دهند.

سرپرست بهزیستی استان مرکزی هدف از اجرای این پویش را جذب حداکثری مشارکت‌های مردمی در راستای بهبود و ارتقای سطح رفاه و معیشت مددجویان عنوان و بیان کرد: در استان مرکزی، ادارات بهزیستی شهرستان‌ها و مراکز دولتی تابعه و همچنین ستاد اداره کل بهزیستی استان، کمک‌های مردمی را جمع‌آوری می‌کنند و به دست مددجویان نیازمند این اداره کل می‌رسانند.

زیدوند ضمن تقدیر از خیرین و حامیان بهزیستی که همواره یار و یاور بهزیستی در امر خدمت‌رسانی به اقشار کم برخوردار و کودکان نیازمند هستند، تأکید کرد: یاری خیرین مرکزی به مراکز بهزیستی و مددجویان این نهاد در سال گذشته توانسته در امر تأمین معیشت، حمایت از کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست، زنان سرپرست خانوار و تأمین هزینه‌های درمان و مسکن راه گشا باشد

وی ضمن قدردانی از همراهی مردم نوع‌دوست و همیشه در صحنه استان مرکزی افزود: مردم و خیرین ارجمند علاوه بر مراجعه به ادارات بهزیستی شهرستان‌ها می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره کارت مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان مرکزی به شماره ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۵۰۵۴۰۹۳ و یا کد دستوری #۷۷۲۸*۶۶۵۵*و یا شماره‌حساب ۴۱۵۱۰۳۴۵۴۱۵۱۰۲۴۲ اهدا کنند.

پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول