اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

وزیر بهداشت: 50 میلیون دُز واکسن کرونا آماده داریم/ لزوم تزریق سالانه واکسن کرونا توسط مردم

وزیر بهداشت با بیان اینکه تا به امروز 156 میلیون واکسن کرونا تزریق شده است، گفت: حدود 50 میلیون دُز واکسن نیز آماده داریم.

وزیر بهداشت: 50 میلیون دُز واکسن کرونا آماده داریم/ لزوم تزریق سالانه واکسن کرونا توسط مردم

بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به آخرین آمار تزریق واکسن کرونا در کشور گفت: تا به امروز 156 میلیون واکسن کرونا تزریق شده و حدود 50 میلیون دُز واکسن نیز آماده داریم.

وی افزود: وضعیت کرونا در کشورهای جهان رو به افزایش است و ما نیز در معرض تهدید قرار داریم. به همین دلیل، از همه مردم خواهش می‌کنم تا به طور سالانه واکسن کرونا را تزریق کنند.

وزیر بهداشت در پایان از لزوم تزریق واکسن کرونا توسط مردم در برهه کنونی خبر داد و خاطرنشان کرد: اکنون بهترین موقع برای تزریق واکسن است تا از ابتلای مردم به ویروس کرونا جلوگیری شود.

وزیر بهداشت همچنین در حاشیه جلسه امروز هیأت دولت با بیان اینکه نظارت کافی روی داروخانه‌ها وجود دارد و اگر کسی احتکار کند، مراجع نظارتی برخورد خواهند کرد، گفت: ذخایر دارویی ما الحمدلله به دو برابر رسیده است و تا دو ماه آینده ذخایر دارویی ما به ۱۰۰ درصد می‌رسد. امیدوار هستیم سال آینده بتوانیم طرح پزشک خانواده در کشور را اجرا کنیم.

وزیر بهداشت در مورد تأثیر تصویب قانون آمریکا برای جلوگیری از ورود مقامات ایرانی و بستگان آنها به این کشور و تأثیر آن، بیان کرد: این قانون هیچ تأثیری مگر در مواردی که مجبور به شرکت در آن هستند مانند سازمان ملل و برخی انجمن‌ها، ندارد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول