اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تئوریزه‌سازی خشونت مقدس پروژه معاندان است/ فعال‌سازی قرارگاه رسانه‌ای مقابله با تهدیدات فرهنگی در مازندران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران بر لزوم تشکیل قرارگاه رسانه‌ای باهدف مقابله با تهدیدات فرهنگی و حربه جنگ نرم استکبار تاکید کرد.

تئوریزه‌سازی خشونت مقدس پروژه معاندان است/ فعال‌سازی قرارگاه رسانه‌ای مقابله با تهدیدات فرهنگی در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، روح الله سلگی صبح امروز در جمع فعالان جبهه انقلاب مازندران اظهار کرد: راهبرد فعلی استکبار در مواجهه با ایران اسلامی تشدید جنگ رسانه‌ای با هدف تغییر جریان فکری نسل جدید است.

وی با اشاره به سابقه کینه‌توزی‌های استکبار و پادوهای آن علیه انقلاب اسلامی، تداوم آن را ناشی از خوی درندگی  مظهر شیطان بزرگ دانست و افزود: با مدد الهی و هدایت‌های داهیانه امام و رهبری تمامی توطئه‌های شوم استکبار علیه انقلاب در طول ۴۳سال گذشته به شکست انجامید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با یادآوری فتنه انگیزی استکبار در حوادث اخیر با همراهی لشکر سایبری، بیان کرد: در فتنه اخیر فضای مجازی و شبکه گسترده رسانه‌ای خارجی و داخلی جبهه واحدی را علیه ایران اسلامی شکل دادند.

این مسؤول گفت: هم اکنون ۳۶۰ شبکه ماهواره‌ای در حمایت کامل ملث شوم آمریکا، رژیم صهیونیستی و سعودی مسؤولیت سمپاشی علیه افکار عمومی ایران را بر عهده دارند.

سلگی با اشاره به هماهنگی کامل اجزای بیرونی و داخلی فتنه در ایجاد اغتشاش و آشوب‌های گسترده در کشور افزود: هماهنگی در پیشبرد پروژه براندازی از سوی لیدرهای  جنگ ترکیبی، بیانگر سازمان یافتگی فتنه و عزم معاندان در تجزیه طلبی و تکه تکه کردن ایران بود.

وی از شکست کامل پروژه معاندان در واقعه اخیر خبر داد و افزود: شکست معاندان در فتنه اخیر به معنای پایان فتنه انگیزی آنان نیست و ما باید همواره در عرصه جنگ نرم هوشیار و آماده دفاع باشیم.

سلگی اظهار کرد: تئوریزه کردن خشونت مقدس از سوی برخی سلبریتی‌ها و معاندان با هدف انتقام از پاسداران امنیت و بالندگی ملت اوج ذلت و طینت پست دشمنان را در این واقعه آشکار کرد.

معاون استاندار مازندران با اشاره به ظرفیت‌های سرشار رسانه‌ای کشورمان در رویارویی با جبهه استکبار خاطرنشان کرد: جریان انقلاب باید با تشکیل پدافند موثر و اطمینان بخش در عرصه رسانه از مرزهای فرهنگی کشور جانانه دفاع کند.

وی از ایجاد قرارگاه رسانه‌ای در مازندران خبر داد و افزود: راه‌اندازی این قرارگاه ظرفیت‌های قانونی و جهادی در عرصه رسانه را برای مقابله با ترفندهای فرهنگی معاندان فعال خواهد کرد.

سلگی اظهار کرد: جریان انقلاب نباید مرعوب هجمه‌های فرهنگی معاندان شود و باید تکلیف انقلابی خود را در پاسداری از مرزهای ایمانی و معنوی ایران اسلامی انجام دهد.

پایان پیام/۸۶۰۳۱/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول