اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

هشدار تعطیلی به واحدهای صنفی متخلف کرمانشاه در شب یلدا

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: واحدهای صنفی که تکرار تخلف داشته باشند دیگر به جزای نقدی اکتفا نخواهد شد؛ تعطیل خواهند شد.

هشدار تعطیلی به واحدهای صنفی متخلف کرمانشاه در شب یلدا

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، قهرمان شاهی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تشدید نظارت‌ها از بازار در شب یلدا، اظهار کرد: تعزیرات حکومتی مرجع رسیدگی به تخلفات است.

وی ادامه داد: طرح نظارتی در خصوص شب یلدا در حوزه اقلام مورد نیاز این ایام از ۱۵ آذرماه شروع شده و مراجع نظارتی همچون اتاق اصناف، سازمان جهاد کشاورزی، سازمان صنعت معدن و تجارت در سطح بازار در حال بازرسی هستند و تعزیرات هم با اعزام روسای شعب در قالب گشت‌های مشترک با این سازمان‌ها همکاری دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه یادآور شد: واحدهای صنفی که تکرار تخلف داشته باشند دیگر به جزای نقدی اکتفا نخواهد شد، تعطیل خواهند شد.

وی با هشدار به واحدهای متخلف، گفت: اگر در حوزه کالاهای مایحتاج مردم و شب یلدا(میوه، خشکبار، شیرینی) گرانفروشی، کم‌فروشی و... داشته باشند علاوه بر جزای نقدی تعطیلی واحد صنفی و نصب بنر درب واحد صنفی انجام خواهد شد.

شاهی گفت: مردم می‌توانند گزارشات و شکایات خود را با سامانه ۱۲۴ سازمان صمت، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۲۵ و تلفن ۱۲۵ تعزیرات در میان بگذارند تا بلافاصله تیم مشترک بازرسی اعزام شود.

کریمی، رییس جهاد کشاورزی کرمانشاه نیز در ادامه در جمع خبرنگاران، با اشاره به انجام ۱۰۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی در طرح نظارتی شب یلدا، افزود: بازرسان جهاد کشاورزی در دو‌ نوبت صبح و بعدازظهر از سطح میوه فروشی‌ها، آجیل فروشی‌ها، قنادی‌ها، نانوایی‌ها و قصابی‌ها بازدید کردند.

وی ادامه داد:هشت اکیپ بازرسی در مناطق مختلف شهرستان کرمانشاه کار نظارت و بازرسی بر عهده دارند.

رییس جهاد کشاورزی کرمانشاه با بیان اینکه طرح نظارتی بازار شب یلدا از نیمه آذر اغاز شده و تا اول دی‌ماه ادامه دارد، خاطرنشان کرد: در این مدت ۱۰ واحد صنفی به دلیل تخلفات گران فروشی و کم‌فروشی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول