اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توزیع 3 هزار بسته به مناسبت شب یلدا در بین نیازمندان ایلامی

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام از توزیع 5 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان ایلامی به مناسبت شب یلدا خبر داد.

توزیع 3 هزار بسته به مناسبت شب یلدا در بین نیازمندان ایلامی

طاهری مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام درباره طرح های ویژه شب یلدا و کمک به نیازمندان گفت: بسته‌های معیشتی بین نیازمندان و مددجویان کمیته امداد استان ایلام به تعداد ۳ هزار بسته توزیع خواهد شد.

وی با بیان این که این بسته ها هم اکنون نیز در آستانه‌ شب یلدا در سراسر استان در دست توزیع است افزود: این بسته‌های غذایی شامل میوه، شیرینی، تنقلات، مرغ، برنج و برخی دیگر از اقلام غذایی بوده که با همکاری کمیته امداد، هلال احمر، سپاه استان و گروه های خیریه تدارک دیده شده‌اند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام ضمن دعوت از مدیران و افراد نیکوکار جهت حضور در این طرح و برنامه به یاد ماندنی و دلجویی از خانواده‌های نیازمند گفت: کمیته امداد در همه شهرستان‌ها و مناطق استان آمادگی دارند زمینه حضور این افراد در کار خانواده های نیازمند و همنشینی و تفقد از آنان را در شب یلدا فراهم کنند.

طاهری به دیگر برنامه‌های کمیته امداد در برنامه یلدای فاطمی اشاره و ادامه داد: بر اساس دعوت استاندار ایلام از مدیران استانی در شب یلدا تعدادی از مدیران استان و شهرستان ها با همراهی مدیران کمیته امداد با حضور در منازل تعدادی از خانواده های نیازمند به خصوص خانواده های دارای سالمند و فرزند یتیم ضمن همنشینی با آن ها مشکلات این خانواده ها را بررسی خواهند کرد.

پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول