اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

رسیدگی به مشکلات حمل و نقل جاده‌ای قزوین نیازمند نگاه ملی است

فرماندار قزوین گفت: رسیدگی به مشکلات راهداری و زیرساخت جاده‌ای قزوین نیاز به همت و حمایت ملی و استانی دارد، اهالی حمل و نقل قروین خدمات بسیاری خوبی ارائه کردند و توجه به آن‌ها و حل مطالبات شان بسیار مهم است.

رسیدگی به مشکلات حمل و نقل جاده‌ای قزوین نیازمند نگاه ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، عباس کاظمی در همایش گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری که پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات دانشکده علوم انسانی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: راهداران و رانندگان نقش مهمی در انقلاب و دفاع مقدس داشتند و همواره با حداقل امکانات بالاترین خدمات را ارائه کردند.

وی افزود: اربعین نمونه کوچکی از خدمات ارایه شده توسط راهداران بود که مانند یک قله درخشید، امروز این حوزه با محدودیت جدی مواجه و تجهیزات فرسوده شده است باید منابع و اعتبارات تقویت شود.

فرماندار قزوین تصریح کرد: نیروی انسانی سرمایه عظیمی است که باید مورد توجه قرار بگیرد و مطالبات آن‌ها شنیده شود، توجه به این حوزه توجه به توسعه پایدار و رشد پیشرفت روزافزون کشور در حوزه مسافر و کالا است.

وی تاکید کرد: حوزه حمل و نقل ابعاد مختلفی دارد که توجه به آن ما را در رسیدن به اهداف اقتصادی کمک می‌کند؛ استان قزوین در کریدور ترددی کشور قرار دارد و علی‌رغم مساحت کمی که دارد بار عظیمی از تردد کشور را به دوش می‌کشد و به تبع آن مشکلاتی نیز وجود دارد.

کاظمی یادآور شد: میزان تردد استان قزوین شاخصه مهمی است که باید مورد توجه قرار بگیرد، مسئولان کشوری با توجه به تردد باید زیرساخت‌های جاده‌ای استان، منابع و سرمایه انسانی را تقویت کنند.

وی بیان کرد: رسیدگی به مشکلات راهداری و زیرساخت جاده‌ای قزوین نیاز به همت و حمایت ملی و استانی دارد، اهالی حمل و نقل قروین خدمات بسیاری خوبی ارائه کردند و توجه به آن‌ها و حل مطالباتشان بسیار مهم است.

فرماندار قزوین اظهار کرد: دولت سیزدهم تلاش دارد بسیاری از حوزه‌های نیمه فعال در سال‌های گذشته را فعال کند و در این حوزه تصمیمات راهبردی بزرگی اتخاذ شده است، جغرافیای جمهوری اسلامی در نقطه‌ای قرار گرفته است که چهاراره دنیا است و حمل و نقل جدی‌ترین ظرفیت برای این خصوصیت بی نظیر است.

وی یادآور شد: تکیه بر درآمدهای نفتی یکی از گلایه ها از دولت‌های قبلی بوده است، ما باید اقتصاد را از تک محصولی بودن خارج کنیم و به نقطه پایدار برسانیم، این امر ابعاد اجتماعی، امنیتی، سیاسی فراوانی دارد یکی از حوزه‌هایی که می‌تواند به سرعت جایگزین شود و ما را از اقتصاد تک محصولی خارج کند همین حوزه حمل و نقل است.

کاظمی خاطرنشان کرد: امید داریم مسئولین بتوانند برنامه‌ها و توافق‌نامه‌‌های بین‌المللی با کشورهای منطقه به ویژه همسایگان منعقد کنند، با عملیاتی شدن این قراردادها شاهد رشد اقتصادی جهشی خواهیم بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول