اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

مجوز فعالیت ۱۶ تشکل مردم‌نهاد در خراسان‌شمالی صادر شد

مدیر کل اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان شمالی گفت: مجوز فعالیت ۱۶ تشکل مردم‌نهاد استان در حوزه‌های مختلف از ابتدای سال صادر شده است.

مجوز فعالیت ۱۶ تشکل مردم‌نهاد در خراسان‌شمالی صادر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز حمیدرضا خاکشور، مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان‌شمالی در شورای توسعه و حمایت از سازمان‌های مردم نهاد استان، اظهار کرد: مجوز فعالیت ۱۶ تشکل مردم نهاد استان در حوزه‌های مختلف از ابتدای سال صادر شده است.

وی گفت: این درحالی است که سال گذشته تنها ۱۰ مجوز برای فعالیت سازمان‌های مردم نهاد صادر شده است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان‌شمالی افزود: مجوزهای صادر شده امسال برای سمن‌ها بیشتر در حوزه‌های ازدواج، جوانان، جلوگیری از خشونت‌های خانوادگی، عفاف و حجاب و در زمینه سلامت بوده است.

خاکشور با اشاره به جذب ۵۰۳ میلیون تومان اعتبار در سال گذشته برای سمن‌های خراسان‌شمالی، ادامه داد: هم اکنون حدود ۲۵۰ سازمان مردم نهاد در استان فعالیت می‌کنند که در سال‌جاری ۱۸ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه و حمایت از آنها به وزارت کشور پیشنهاد شده است.

وی با بیان اینکه ارتقای کیفی فعالیت سمن ‌ها در دستور کار برنامه‌های دولت است، خاطرنشان کرد: توسعه و حمایت از سازمان‌های مردم نهاد و واگذاری امور به آنها از برنامه‌هایی است که دولت به دنبال آن است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان‌شمالی تصریح کرد: با این وجود ارتقای کیفی فعالیت این نهادها و حرکت به سمت اعتماد اجتماعی باید همواره در دستورکار سمن ها قرار گیرد.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول