اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

2 هزار مبلغ دینی به مناطق محروم و بقاع کشور اعزام می‌شوند

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف گفت: بیش از دو هزار مبلغ در ایام فاطمیه توسط سازمان اوقاف به مناطق مختلف اعزام می‌شوند و محل مأموریت‌های مختلفی از جمله بقاع متبرکه، مناطق محروم و مدارس برای آن‌ها پیش‌بینی شده است.

2 هزار مبلغ دینی به مناطق محروم و بقاع کشور اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا عادل در همایش مبلغین اعزامی سازمان اوقاف و امورخیریه که با محوریت اعزام مبلغ به مناطق محروم و بقاع امامزادگان سراسر کشور در ایام شهادت حضرت زهرا (س)، در مجتمع فرهنگی امامزاده سید علی(ع) برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: خیلی از افراد که برای ریز و درشت زندگی ما نظر می‌دادند، در شرایط کنونی که باید حرف بزنند سکوت کرده‌اند.

وی افزود: وقتی اتفاقی بزرگ می‌افتد، نمی‌توان به راحتی آن را فراموش کرد به خصوص اگر مسئله‌ای مانند غدیر باشد که تنها 70 روز بعد، همه آن را فراموش کنند و به عهد و پیمان خود بی وفایی کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه حضرت زهرا(س) جهاد تبیین را در نقطه اوج خود پیاده کردند گفت: ایشان هر کاری که میشد انجام دادند، به درب خانه انصار و مجاهدین رفتند، خطبه خواندند و هرگونه روشن‌گری که امکان داشت انجام دادند.

وی ادامه داد: اگر مبلغ دین هستیم نمی‌توانیم امروز ساکت بنشینیم و صرفا به درس و بحث بپردازیم و هیچ اشاره‌ای به موضوعات انقلاب و مسائل سیاسی و اجتماعی نداشته باشیم البته باید حساسیت‌ها و مصالح را هم در نظر داشت.

عادل با بیان اینکه طلاب و روحانیون خود درگیر مشکلات اقتصادی فراوان هستند عنوان کرد: در عین حال مبلغان دینی، مشکلات معیشتی مردم را می‌بینند و شرایط را برای مخاطبان تبیین می‌کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: بیش از دو هزار نفر مبلغ در ایام فاطمیه توسط سازمان اوقاف به مناطق مختلف اعزام می‌شوند و محل مأموریت‌های مختلفی از جمله بقاع متبرکه و مدارس برای آنها پیش‌بینی شده است.

پایان پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول