اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

کامیون‌داران دسیسه‌های دشمن را نقش بر آب کردند/ جابجایی بیش از ۱ میلیون زائر اربعین توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای

سرپرست دفتر نگهداری راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: در حماسه پیاده روی اربعین حسینی، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با کمک سایر ارگان‌های ذیربط، توانست بیش از ۱ میلیون زائر را به عراق انتقال دهد.

کامیون‌داران دسیسه‌های دشمن را نقش بر آب کردند/ جابجایی بیش از ۱ میلیون زائر اربعین توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علیرضا سیاهپور پیش از امروز در مراسم گرامیداشت روز حمل و نقل که در سالن اجتماعات دانشکده علوم انسانی دانشگاه بین المللی امام‌خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: رانندگان و کارکنان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سربازان گمنامی بوده اند که در تمام زمان ها و مکان ها و درشرایط بحرانی با عظمی راسخ در جهت رشد و توسعه اقتصادی و حمل و نقل عمومی پای کار بوده اند.

وی افزود: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در ۷۰ عرصه و با شعار پیشگام در خدمت و پیشرو در فناوری به مردم کشور خدمت رسانی می‌کند.

سرپرست دفتر نگهداری راه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور تصریح کرد: در حماسه پیاده‌روی اربعین حسینی، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با کمک سایر ارگان‌های ذیربط و با تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان این سازمان، طی ۷۲ هزار سفر و با استفاده از ۸ هزار وسیله نقلیه توانست بیش از ۱ میلیون زائر را از ۵ مرز منتهی به کشور عراق انتقال دهد.

سیاهپور تصریح کرد: با توجه به راه‌اندازی سامانه دیتابیس توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مردم نیز می توانند با مراجعه به این سایت از تمامی خدمات ارائه شده توسط این سازمان مطلع شوند.

وی اضافه کرد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با همکاری نیروی انتظامی(راهور) و با استفاده از تجهیزات پیشرفته از قبیل دوربین های پایش سرعت و کیفیت نصب شده در راه ها تمامی خودرو های سبک و سنگین باری را کنترل و در جهت مطلوب سازی هر چه بهتر خدمات به این عزیزان گام برمی دارد.

سرپرست دفتر نگهداری راه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در رابطه با فضاسازی دروغ رسانه های معاند علیه اعتصابات رانندگان کامیون و ماشین های سنگین گفت: با توجه به اطلاع رسانی های گسترده معاندین و مخالفان نظام مقدس جمهوری اسلامی از طریق فضای مجازی و فراخوان های متعدد جهت پیوستن رانندگان کامیون و ماشین های سنگین به اعتصابات و ضربه زدن به وضعیت اقتصادی کشور، رانندگان و شرکت های تعاونی ترابری به صورت شبانه روزی و مداوم به کار خود ادامه داده و هیچگونه اعتصاباتی را قبول نکردند.

سیاهپور در پایان اظهار کرد: رانندگان و شرکت های تعاونی ترابری با این کار بار دیگر حماسه ۲۶ آذر ماه ۱۳۶۱ را به نمایش گذاشتند.

گفتنی است نمایندگان شرکت های تعاونی و ترابری نیز در این جلسه ضمن ایراد سخنرانی از اقدامات صورت گرفته در حوزه بیمه تکمیلی و... برای رانندگان و خانواده های شان از مسئولین تقدیر و تشکر کردند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول