اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

امنیت پایدار و توسعه گردشگری کردستان مستلزم تعامل همه‌جانبه است

مدیرکل امنیتی استانداری کردستان توسعه گردشگری و امنیت پایدار استان را مستلزم تعامل و همکاری همه‌جانبه متولیان عنوان کرد.

امنیت پایدار و توسعه گردشگری کردستان مستلزم تعامل همه‌جانبه است

به ‌گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد رضایی ظهر امروز در جلسه کمیسیون امنیت گردشگری استان کردستان اظهار کرد: کردستان ظرفیت بسیار خوبی در حوزه گردشگری دارد که لازم است با برنامه‌ریزی وتدوین یک برنامه جامع از این ظرفیت بیشتر و بهتر استفاده شود.

مدیرکل امنیتی استانداری کردستان با بیان اینکه رشد پایدار گردشگری در گرو عملکرد مناسب و هماهنگ عناصر و شاخصه‌های متعدد است، اظهار کرد: امنیت گردشگران و مقصدهای گردشگری یکی از مهم‌ترین این فاکتورها است.

رضایی با اشاره به موضوع ساماندهی خانه‌‌های مسافر در استان عنوان کرد: باید با یک برنامه‌ریزی منظم و با داشتن راهبرد صحیح، خانه‌های مسافر در استان ساماندهی شوند.

وی ضمن تقدیر از فعالیت و خدمات ارائه شده به زوار حسینی توسط اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان و سایر ادارات مربوطه در ایام اربعین افزود: رونق گردشگری در یک منطقه و تردد گردشگران در یک مقصد، موجب به‌وجود آمدن امنیت می‌شود.

مدیرکل امنیتی استانداری کردستان یادآور شد: انتظار می‌رود از هم‌اکنون با برنامه‌ریزی دقیق، شرایط لازم برای معرفی بیش از پیش ظرفیت‌های گردشگری استان و به‌ویژه استقبال و پذیرایی از مهمانان نوروزی فراهم شود.

رضایی ابراز امیدواری کرد: با همکاری و تعامل دستگاه‌های مرتبط در راستای تأمین امنیت عمومی و خصوصی گردشگران داخلی و خارجی گام برداریم.

انتهای پیام/2330/74

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول