اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

رفع نقاط حادثه‌خیز لرستان نیازمند عزم ملی است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰۵ نقطه حادثه خیز در استان وجود دارد، عنوان کرد: رفع مشکل نقاط حادثه‌خیز نیازمند عزم ملی است.

رفع نقاط حادثه‌خیز لرستان نیازمند عزم ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مرتضی شیروانی امروز در نشست خبری با خبرگزاری‌های لرستان با اشاره به اینکه یکی از مهمترین انتظار مردم از اداره کل راهداری به راه روستایی مربوط می‌شود، اظهار کرد: ۱۷۶ کیلومتر آزاد راه، ۴۶۹ کیلومتر چهار خطه، ۶۶۶ کیلومتر راه اصلی، ۵۷۰ کیلومتر راه فرعی ، ۲۴ کیلومتر راه بین شهری، ۴ هزار و ۱۹۰ کیلومتر راه روستایی و ۱۹۰۱ راه شوسه در لرستان وجود دارد.

وی افزود: در مجموع ۷ هزار و ۹۹۰ کیلومتر راه در استان وجود دارد که کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب کشور را تشکیل می‌دهد.

مدیرکل‌ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: در سفر رییس جمهور به استان ۳۳۰ میلیارد تومان برای راه‌های روستایی مصوب شد که با جذب آن توانستیم ۲۲۰ کیلومتر راه روستایی را بسازیم همچنین ۱۷۱ کیلومتر راه آسفالت کنیم.

شیروانی بیان کرد: با توجه به اینکه اولویت ما روستاهای بالای ۲۰ خانوار است اگر اعتبار مورد نیاز تخصیص داده شود ظرف ۴ سال همه راه‌های روستایی بالای ۲۰ خانوار ساخته و آسفالت می‌‌شود.

وی در خصوص روشنایی محورهای استان نیز توضیح داد: با توجه به محدودیت اعتباری وزارتخانه اولویت نصب روشنایی مربوط به نقاط حادثه خیز، تونل‌ها، گردنه‌های مه‌گیر و تقاطع‌های خطرناک است، اما با این تفاسیر روشنایی خرم‌‌آباد- کوهدشت به طور کامل نصب شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰۵ نقطه حادثه خیز در استان وجود دارد، عنوان کرد: رفع مشکل نقاط حادثه‌خیز نیازمند عزم ملی است.

شیروانی گفت: ۴۵ نقطه حادثه‌خیز هم که قبلاً مشکل آنها رفع شده است نیاز به خط‌کشی و تابلو دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول