اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

چاقی کودکان در مدرسه پیامدهای بلند مدت دارد

مسول بهبود تغذیه مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس گفت: چاقی کودکان در سنین مدرسه با پیامدهای بلند مدت سلامت از جمله، افزایش خطرهای بیماری قلبی و عروقی و سرطانها در سنین بالاتر مرتبط است.

چاقی کودکان در مدرسه پیامدهای بلند مدت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، راضیه جعفری مسؤول بهبود تغذیه مرکز بهداشت بندرعباس ظهر امروز در کمیته پیشگیری و کنترل اضافه وزن استان هرمزگان اظهار کرد: امروزه مشکل اضافه وزن و چاقی در جهان به صورت یک معضل جهانی در همه گروه‌های سنی مطرح میشود و رژیمهای غذایی ناسالم و سبک زندگی بی تحرک از علل اصلی بروز آن است.

وی عنوان کرد: چاقی کودکان در سنین مدرسه با پیامدهای بلند مدت سلامت از جمله، افزایش خطرهای بیماری قلبی و عروقی و سرطانها در سنین بالاتر مرتبط است، که همین موضوع لزوم ضرورت اجرای دقیق و صحیح برنامه پیشگیری و کنترل اضافه وزن و چاقی کودکان و نوجوانان (ایران اکو) را حایز اهمیت بیشتری می کند.

 آزادی معاون فنی مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس نیز ضمن اشاره به برنامه های ایران اکو گفت: امید است ثمره تلاشها و خدمات کارشناسان تغذیه در مراکز تحت پوشش و تعامل و همکاری هر چه بیشتر ادارات موجب پرورش نسلی سالم، شاد و پویا گردد.

کمیته برون بخشی پیشگیری و کنترل اضافه وزن، چاقی در کودکان و نوجوانان (ایران اکو) به منظور اجرای مطلوب برنامه های ایران اکو در گروه هدف و دانش آموزان با حضور نمایندگان فرمانداری، اداره آموزش و پرورش ناحیه یک و دو و هرمز، سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری، اداره بهزیستی، کانون پرورش فکری نوجوانان و کودکان در دفتر مدیریت مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس انجام شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول