اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

ایجاد شبکه همکاری بین شرکت ها و فن آورها از اهداف دومین رویداد ملی توسعه فناوری و نوآوری در صنعت لوازم خانگی است

مسئول برگزاری دومین رویداد توسعه فناوری و نوآوری در صنعت لوازم خانگی گفت: برگزاری این رویداد در واقع ایجاد فضای حمایتی برای کسانی است که در عرصه دانش و صنعت لوازم خانگی فعالیت می‌کنند و به نوعی در این رویداد بین شرکت‌ها و فن‌آورها به‌هم رسانی لازم انجام می‌شود.

ایجاد شبکه همکاری بین شرکت ها و فن آورها از اهداف دومین رویداد ملی توسعه فناوری و نوآوری در صنعت لوازم خانگی است

محمد فرهادکیایی عضو هیات مدیره کانون صنعت، دانش و بازار لوازم خانگی ایران و مسئول برگزاری دومین رویداد ملی توسعه فناوری و نوآوری در صنعت لوازم خانگی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به حضور حدود 30 مجموعه و شرکت نوآور و فن‌آور در این رویداد اظهار کرد: همزمان با برگزاری این رویداد که با همکاری کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار لوازم خانگی و شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین برگزار شده، پنج نشست تخصصی در حوزه لوازم خانگی برگزار می‌شود.

وی افزود: این پنج نشست تخصصی شامل «داخلی سازی در صنعت لوازم خانگی؛ چالش ها و راهکارها»، «بهره وری و مدیریت مصرف انرژی در لوازم خانگی»، «فرصتها و ظرفیتهای قانونی برای نوآوری و تحقیق و توسعه»، «اکوسیستم نوآوری و فرایند تحقیق و توسعه؛ چالش ها و راهکارها و انقلاب صنعتی چهارم» و «لوازم خانگی هوشمند؛ چشم اندازها» می شود.

مسئول برگزاری دومین رویداد ملی توسعه فناوری و نوآوری در صنعت لوازم خانگی ادامه داد: در حاشیه این رویداد، از پنج محصول نوآورانه شامل دو عدد پخچال فریزر، یک عدد اجاق گاز، یک عدد کولر و پلتفرم نرم‌افزاری لوازم خانگی رونمایی می‌شود.

فرهادکیایی با اشاره به برگزاری دومین رویداد ملی توسعه فناوری و نوآوری در صنعت لوازم خانگی از امروز 29 آذر تا یکم دی ماه در محل نمایشگاه های بین المللی تهران (سالن آی هیت ۳۷A متعلق به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری) اضافه کرد: دو گروه از طراحان شرکت‌های فعال در حوزه طراحی لوازم خانگی در رویداد حضور خواهند یافت و در اصل زیرساخت‌ها را برای دوره‌های بعدی با موضوعات طراحی صنعتی با رویکرد طراحی توسعه در صنعت لوازم خانگی فراهم می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این رویداد، انعقاد قراردادها و تفاهم‌نامه‌ها و به هم‌رسانی‌ها را خواهیم داشت که هماهنگی لازم برای بازدید مدیران عامل شرکت‌های لوازم خانگی انجام شده و با فن‌آورها و موضوعات جدید صورت گرفته و مسئولان کشوری و استانی از رویداد بازدید خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت نوآور ارتباط صنعت شهرک صنعتی کاسپین 2 شهرستان آبیک بیان کرد: با برگزاری دومین رویداد ملی توسعه فناوری و نوآوری در صنعت لوازم خانگی از نوآوری‌هایی که در صنعت لوازم خانگی در کشور اتفاق افتاده و ممکن است افراد بسیاری مطلع نباشند آگاهی می‌یابند و نیز قوانین جدیدی که در حمایت از طرح‌های دانش‌بنیان و تحقیق و توسعه مصوب شده، ارائه می‌شود تا شرکت‌کنندگان در رویداد بتوانند به عنوان محرک در این زمینه فعالیت کنند.

فرهادکیایی افزود: در این رویداد در واقع شرکت‌ها و مخاطبین از اتفاقاتی که در حوزه صنعت لوازم خانگی در دنیا و کشور رخ داده، آشنا می‌شوند تا بتوانند در راستای بهبود فرایندهای خود در صنعت لوازم خانگی اقدام کنند.

وی ادامه داد: می‌توان گفت برگزاری رویداد در واقع فضای حمایتی از کسانی است که در عرصه دانش و صنعت لوازم خانگی فعالیت می‌کنند و به نوعی در این رویداد بین شرکت‌ها و فن‌آورها به‌هم رسانی لازم انجام می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول