اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

رصد بازار شب یلدا توسط بازرسین اداره صمت در ایلام

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت معدن و تجارت ایلام از رصد بازار شب یلدا توسط بازرسان این اداره خبر داد.

رصد بازار شب یلدا توسط بازرسین اداره صمت در ایلام

مهدی کاکاخانی، معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت معدن و تجارت ایلام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام از اجرای طرح نظارتی شب یلدا خبر داد و گفت: با توجه به فرا رسیدن شب یلدا این اداره کل با هدف ایجاد آرامش روانی در شهروندان و حمایت از حقوق مصرف کنندگان و برخورد با سوء استفاده‌های احتمالی برخی افراد سودجو در نوبت صبح و عصر بازار استان را رصد میکنند.

وی افزود : اجرای طرح نظارتی ویژه شب یلدا از ۲۶ تا ۳۰ آذرماه به مدت ۵ روز صورت گرفت و در حال اجراست و بازرسین اداره کل صنعت، معدن وتجارت، جهادکشاورزی، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی استان ایلام بازرسی در بازار استان صورت میگیرد.

کاکاخانی ضمن اشاره به اینکه در این طرح اقلام مذکور از حیث موجودی، قیمت و نحوه عرضه مورد رصد قرار می‌گیرد و با هر گونه تخلف احتمالی برخورد می‌شود، تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح جلوگیری از افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها توسط افراد سودجو است.

این مقام مسئول در پایان از مردم استان ایلام درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی و صنفی از جمله احتکار، گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و سایر تخلفات صنفی مراتب را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ به ستادخبری اداره کل صنعت، معدن وتجارت استان ایلام اطلاع دهند تا بازرسان این اداره کل در اسرع وقت به آن رسیدگی کنند.

پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول