اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

«فرزند زهرا» در سالگرد شهادت حاج قاسم به صحنه می رود

مسئول هیات دانشجویی جوانان مکتب حاج قاسم دارالعباده یزد گفت: ویژه برنامه «در مکتب حاج قاسم» به مناسبت سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی با برنامه‌های متنوع در استان یزد برگزار می شود.

«فرزند زهرا» در سالگرد شهادت حاج قاسم به صحنه می رود

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، محمدعلی سالاری شامگاه دیروز در جمع برخی خبرنگاران با اشاره به اهمیت فرا رسیدن سومین سالگرد شهادت شهید سرلشکر سلیمانی، اظهار کرد: در همین راستا نمایش «فرزند زهرا» ویژه ایام شهادت سردار سلیمانی آماده اجرا شده است.

وی افزود:‌ این نمایش که برش‌هایی از زندگی سردار سلیمانی و همچنین زندگی اهل بیت عصمت و طهارت را به تصویر می‌کشد به کارگردانی و نویسندگی محسن ایرجی و با هنرنمائی ۵۰ نفر از هنرمندان گروه هنری آیینی نغمه از ششم تا سیزدهم دی ماه ساعت ۱۹:۳۰ در حسینیه ثارالله به روی صحنه می‌رود.

مسئول هیات دانشجویی جوانان مکتب حاج قاسم دارالعباده یزد گفت: همچنین نمایشگاه ذخیره طلایی با موضوع مهدویت در حاشیه این مراسم برگزار خواهد شد.

وی اعلام کرد: برپایی موکب، برگزاری مسابقه هنری در قالب جشنواره هنری مالک در رشته‌های مختلف هنری با موضوع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، برگزاری مسابقه ورزشی در رشته‌های تنیس رومیزی، فوتسال و والیبال ویژه دانشجویان از جمله اقدامات دیگری است که به این مناسبت اجرا می‌شود.

سالاری ادامه داد: ساخت قطعه موسیقی وسرود با موضوع معرفی شهید قاسم سلیمانی، مسابقه کتابخوانی و وصیت نامه خوانی سردار از دیگر اقداماتی است که به منظور پاسداشت مقام ایشان در دستور کار قرار دارد.

لازم به ذکر است ویژه برنامه در مکتب حاج قاسم از تاریخ ۶ دیماه ۱۴۰۱ آغاز و تا ۱۵ دیماه ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان جهت اطلاع از جزئیات برنامه‌ها می‌توانند به کانال رسمی این هیئت در پیام رسان ایتا به آدرس maktab_yazd مراجعه نمایند.

پایان پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول