اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اجرای ۱۸۰ پروژه محرومیت‌زدایی در سمنان

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی استان سمنان از اجرای ۱۸۰ پروژه محرومیت‌زدایی و اجرای طرح نصب سه هزار پنل خورشیدی در این استان خبر داد.

اجرای ۱۸۰ پروژه محرومیت‌زدایی در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مهدی کاشفی، دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی استان سمنان در جلسه قرارگاه سازندگی و محرومیت استان سمنان با بیان اینکه سه قرارگاه در استان برای خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی ایجاد شده است، گفت: این قرارگاه‌ها در عرصه‌های مختلف کار خدمت‌رسانی به نیازمندان را انجام خواهند داد.

وی افزود: تشکیل ۵۵۰ صندوق قرض‌الحسنه، اجرای ۱۸۰ پروژه محرومیت‌زدایی و اجرای طرح نصب سه هزار پنل خورشیدی از مهم‌ترین فعالیت‌های سال جاری بوده است.

سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه استان سمنان هم در این جلسه با بیان اینکه خدمت‌رسانی به نیازمندان و محرومان اصلی‌ترین اولویت قرارگاه محرومیت‌زدایی است، گفت: یکی از مزیت‌های استان، تشکیل قرارگاه محرومیت‌زدایی استان به‌صورت منظم و به ریاست شخص استاندار سمنان است.

وی افزود: گروه‌های جهادی در استان سمنان دارای هویت واقعی و در خدمت محض مردم هستند.

فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه سطح محرومیت در نقاطی از استان به دلیل گستردگی استان دیده می‌شود، افزود: یکی از مسائل اساسی استان، کمبود آب بوده که تلاش این قرارگاه هم اجرای پروژه‌های آب‌رسانی با تمام توان است.

سردار سیدضیاءالدین حزنی، معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم اخیراً در سفر به سمنان اظهار کرده بود: بیکاری، اعتیاد، طلاق و اقتصاد ناکارآمد، چهار مشکل اساسی حال حاضر در کشور است.

وی گفت: خدمت‌رسانی به مردم سعادتی برای مسؤولان و یک وظیفه شرعی و دینی برای مدیران است.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: هیچ بن‌بستی برای خدمت‌رسانی به مردم وجود ندارد و همه ظرفیت‌ها برای پیشرفت در درون کشور مهیاست.

حزنی با بیان اینکه ترویج خدمت در مناطق محروم باید در دستور کار بوده و همگانی شود، تصریح کرد: دشمن در جنگ نرم امروز در پی تضعیف نظام و ایجاد دودستگی بین مردم و مسؤولان است.

وی اظهار کرد: مردم‌یاری و مردم‌داری رمز ماندگاری، رونق کشور و پیشرفت است.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه رضایت خداوند متعال در رضایت مردم و محرومان است، افزود: همه مشکلات کشور با ظرفیت‌های داخلی و اتکا به توان داخل قابل‌حل است.

وی افزود: پروژه‌های محرومیت‌زدایی در استان سمنان به‌وسیله گروه‌های جهادی شناسایی شود و اعتبار انجام آن نیز توسط قرارگاه تأمین خواهد شد.

حزنی با بیان اینکه نیاز است جلسات قرارگاه محرومیت‌زدایی در شهرستان‌ها به‌صورت منظم برگزار شود، افزود: اولویت کار ما، رفع مشکلات مردم و خدمت‌رسانی به نیازمندان است.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول