اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تارتار: با سرمایه‌گذاری بیشتر روی تیم‌های پایه و بزرگسالان به روزهای اوج برمی‌‌گردیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: اگر کمی بیشتر در تیم‌های پایه و بزرگسالان ذوب‌آهن سرمایه گذاری بشود می‌توانیم به روز‌های خوب گذشته بگردیم‌، ساختاری که این باشگاه دارد حیف است که با محدودیت بودجه‌ای همراه شود‌.

تارتار: با سرمایه‌گذاری بیشتر روی تیم‌های پایه و بزرگسالان به روزهای اوج برمی‌‌گردیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری بعد از دیدار با آلومینیوم اراک اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود، نیمه اول کاملا به بازی مسلط بودیم ، به گل رسیدیم و بازی را کنترل کردیم، در نیمه دوم با توجه به این که از حریف پیش بودیم، آلومینیوم احساسی حمله می‌کرد و ما چشم به ضدحملات داشتیم، موقعیت‌های خوبی را هم ایجاد کردیم ولی متاسفانه در ضربات نهایی دقت لازم را نداشتیم.

وی افزود: ضمن احترام به تیم آلومینیوم که در بازی‌های گذشته عملکرد خوبی نشان داده بود  مستحق پیروزی در این بازی بودیم، از داوری هم تشکر می‌کنم، هر چند در نیمه اول یک صحنه مشکوک وجود داشت که بازیکن آلومینیوم باید اخراج می‌شد.

تارتار تصریح کرد: از بازیکنانم تشکر می‌کنم که جانانه جنگیدند، موقعیت خاصی به حریف ندادند و هوشمندانه ۳ امتیاز با ارزشی را کسب کردیم، جای هواداران هم در این بازی خالی بود در حالی که در یک دو بازی دیگر که امروز برگزار شد، شاهد حضور هواداران بودیم.

سرمربی ذوب‌آهن در خصوص مصدومان پرشماری که این تیم دارد گفت: مصدومیت جزئی از فوتبال است، اتفاق است و نمی‌شود کاری انجام داد، وقتی بین بازی‌ها فاصله می‌افتد بازیکنان مجبور می‌شوند که فشار بدنسازی را تحمل کنند، امیدوارم آرمان اکوان زود برگردد چون در خط دفاع کمبود بازیکن داریم.

وی در پایان گفت: البته بازیکنان جوان خوبی داریم که می‌توانیم از آن‌ها استفاده کنیم، همان‌طور که امروز از ۳ بازیکن آکادمی‌ ذوب‌‌آهن بهره بردیم، فکر می‌کنم این موضوع در چند سال اخیر ذوب‌آهن بی‌سابقه بود که این تعداد بازیکن از آکادمی در یک بازی حضور داشته باشند، اگر کمی بیشتر در تیم‌های پایه و بزرگسالان ذوب‌آهن سرمایه‌گذاری بشود می‌توانیم به روز‌های خوب گذشته بگردیم‌، ساختاری که این باشگاه دارد حیف است که با محدودیت بودجه‌ای همراه شود‌.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول