اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

شهیدمحمدعلی بایره: از اسلام و آرمان انقلاب حفاظت کنید

شهیدمحمدعلی بایره در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است «از اسلام و آرمان انقلاب حفاظت کنید».

شهیدمحمدعلی بایره: از اسلام و آرمان انقلاب حفاظت کنید

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

3842/ تبرک لحظاتمان با شهیدمحمدعلی بایره

بسم‌الله الرحمن الرحیم

ولاتقولوا لمن یقتل فی سبیل الله اموات بل احیا ولکن ولاتشعرون قرآن کریم سوره بقره آیه 154

کسانی که در راه خدا کشته می‌شوند آنها را مرده مپندارید بلکه زنده‌اند و جاویدان ولیکن شما این حقیقت را درنخواهید یافت.

با سلام و درود فراوان بر منجی عالم بشریت حضرت مهدی ارواحناله‌الفدا و نایب برحقش امام خمینی.

ای مسلمانان به پا خیزید از اسلام و آرمان انقلاب حفاظت کنید در جایی که تمام کفر جهانی در برابر ایران اسلامی ایستاده‌اند جای نشستن نیست باید به ندای این حسین زمان یعنی امام امت به پا خاست و با یزید زمان یعنی صدام و حامیانش مبارزه کرد، ما تا سرنگونی صدام و دارودسته‌اش از پای نخواهیم نشست، درود خدا بر ملت خداجوی ایران که همچون ابراهیم فرزندان خود را به میدان نبرد می‌فرستند و هراسی هم ندارند.

درود خدا بر سرور آزادگان حسین بن علی که این درس را بر ما مسلمانان آموخت، ما پیرو سرور شهیدان حسین بن علی و فرزند برومندش امام خمینی هستیم و از اسلام و قرآن تا آخرین نفس دفاع خواهیم کرد هرچند که تک تک‌مان به شهادت برسیم چون شهادت یک افتخار است برای ما و نصیب همه کس نخواهد شد.

پیام من به برادرانم این است اگر شهید شدم ناراحت نباشید و پیامم به مادرم این است چون کوه استوار باشید و در برابر منافقین کوردل ضعف نشان ندهید و گریه نکنید، برای من سیاه نپوشید.

پیامم به خواهرانم این است چون حضرت زینب(س) استوار باشید چون اگر ناراحتی بکنید فردای قیامت زینب سلام الله علیها از شما شکایت می‌کند.

و اما شهادت آرزوی دیرینه ماست که اگر خدا توفیق دهد به آن سعادت می‌رسم؛ پیامم به مادر و برادرانم و خواهرانم و بستگانم این است برای من سیاه نپوشند و گریه نکنند، تقوی پیشه کنند.

پیامم به همسرم این است که بخاطر شهادت من ناراحت نباشید، بچه‌هایم را با تربیت اسلامی پرورش دهید تا برای اسلام و جامعه ثمربخش باشند.

پایان پیام/ 89001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول