اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

طرح‌های کوچک و گره گشا در بودجه سال ۱۴۰۲ برای شهرری تعریف می‌شود

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: در بودجه سال ۱۴۰۲ برای شهرری طرحهایی که خیلی بزرگ مقیاس نیستند اما گره گشا هستند دیده می شود.

طرح‌های کوچک و گره گشا در بودجه سال ۱۴۰۲ برای شهرری تعریف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، سید جعفر تشکری هاشمی و جعفر شربیانی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران در ادامه بازدیدهای دوره ای از مناطق تهران، ظهر امروز با همراهی رضوی شهردار منطقه۲۰، قضاتلو شهردار باقرشهر و کلهر شهردار کهریزک از پروژه های شهری جنوب پایتخت بازدید کردند.

تشکری هاشمی در جمع خبرنگاران در خصوص این بازدید اظهار کرد: خوشبختانه سال ها است حرکت در جهت ارتقای کیفیت زندگی در جنوب تهران شروع شده اما هنوز این وضعیت در حوزه زیرساخت و خدمات عمومی مطلوب نیست و باید فعالیت گسترده تری انجام شود.

وی گفت: بازدید امروز از طرحهای عمرانی بود و باید در بودجه سال بعد حجم گسترده ای از فعالیت ها را برای این منطقه در نظر بگیریم، زیرا نیاز مردم است؛ از جمله حل مشکلات ترافیکی، توسعه ایستگاه های مترو و اصلاح تقاطع ها را باید در برنامه سال بعد خود تعریف کنیم.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: آثار و پیامدهای زندگی مردم تهران محدود به شهر تهران نیست و در همین کهریزک قابل مشاهده است و باید در شهرهای اطراف تهران نیز خدمات رسانی انجام شود.

تشکری هاشمی بیان کرد: ما باید کیفیت خدمت رسانی به شهرهای پیوسته به تهران را نیز افزایش دهیم؛ از این رو امروز توسعه پل بهشت زهرا(س) و دسترسی نمایشگاه بین المللی به کهریزک مورد بررسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در بودجه سال ۱۴۰۲ برای شهرری طرحهایی که خیلی بزرگ مقیاس نیستند اما گره گشا هستند حتما دیده می شوند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: در قدیم تنها یک خط مترو در شهرری بود اما خط ۶ را به این منطقه وصل کردیم و بزرگراه های امام علی(ع) و شهید آوینی دسترسی این منطقه را به تهران راحت کرد و اینگونه نبود که ری را فراموش کرده باشیم.

تشکری هاشمی بیان کرد: نگاه ما به طرح های شهرری کوچک مقیاس و مینیاتوری مثل زدن یک تقاطع غیرهمسطح است، چراکه گره های ترافیکی را حل می کند و این برای زندگی مردم مفیدتر است و برنامه سال بعد ما پروژه محور خواهد بود و مشخصا اعلام می کنیم که در کدام معبر چه کاری باید انجام شود.

پروژه خط ۶ مترو، پایانه ایستگاه متروشهرری، موزه صنعتی کارخانه سیمان ری، تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید آوینی و  تقاطع غیر همسطح ورودی بهشت زهرا(س) از جمله طرح هایی بود که امروز در منطقه ۲۰ بازدید و روند اجرای آنها بررسی شد.

پایان پیام/۶۷۰۶۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول