اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

لیگ برتر فوتبال ایران بعد از وقفه جام جهانی| دست خالی نساجی از دیدار خانگی

تیم فوتبال نساجی مازندران در دیدار خانگی مقابل صنعت نفت آبادان نتیجه را واگذار کرد و دستش از امتیاز این بازی خانگی خالی ماند.

لیگ برتر فوتبال ایران بعد از وقفه جام جهانی| دست خالی نساجی از دیدار خانگی

به گزارش خبرنگار ورزشی فارس از ساری، لیگ برتر فوتبال ایران بعد از وقفه جام جهانی، از ساعت ۱۴ امروز دوشنبه با بازی تیم‌های نساجی‌مازندران و صنعت نفت‌آبادان در ورزشگاه وطنی برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری دو بر صفر آبادانی‌ها به پایان رسید.

ترکیب ابتدایی نساجی مازندران: علیرضا حقیقی، حامد شیری، امیرمهدی جانملکی، علی شجاعی، سیداحمد موسوی، اکبر صادقی، محمد شریفی، فرزاد زامهران، صابر حردانی، آداما نیان، کریم اسلامی سرمربی: حمید مطهری.

ترکیب ابتدایی صنعت نفت آبادان: فرزین گروسیان، محمد طیبی، میثم تهیدست، حسین ساکی، امید خالدی، محمد قنبری، فردین یوسفی، حسین پورامینی، حکیم نصاری، عباس بوعذار و میرهادی میرجوان.سرمربی: ادسون تاوارس.

در این دیدار که با حضور هزار و  ۵۰۰ هوادار برگزار شد، شاگردان حمید مطهری نتوانستند از این دیدار خانگی امتیاز بگیرند و بازی را واگذار کردند.

در نیمه نخست دو تیم بازی بی‌روحی را برگزار کردند و موقعیت‌های جالبی ایجاد نشده بود اما در نیمه‌دوم، بازی متفاوتی را شاهد بودیم.

صنعت نفت نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و توانست روی ارسال بلند به داخل محوطه جریمه در دقیقه ۴۷، توسط امید خالقی به گل برسد.

نفتی‌ها از بازی نچندان مطلوب نساجی استفاده کرد و در دقیقه ۷۵ موفق شد توسط میثم تهی‌دست به گل دوم برسد.

در ادامه نیز تلاش نساجی نتیجه‌ای نداشت تا اینکه این دیدار در نهایت دو بر صفر به سود نفت به پایان برسد. نفت با این پیروزی به امتیاز ۹ رسید و نساجی هم ۱۶ امتیازی باقی ماند.

پایان پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول