اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

بهره‌برداری از طرح تعریض و بهسازی جاده کردان تا پایان ۱۴۰۱

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: طرح بهسازی ورودی کردان به طول ۱۷۰۰ متر تا پایان سال جاری افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از طرح تعریض و بهسازی جاده کردان تا پایان ۱۴۰۱

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، احمد افضلی، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز، امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات جاده کردان، گفت: این جلسه پیرو بازدید استاندار البرز که با همراهی نماینده مردم شهرستان ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ طی روزهای گذشته صورت گرفت، برگزار شده است که امیدواریم پس از رفع مسائل و مشکلات فعلی شاهد بهره برداری از طرح باشیم.

وی افزود: در حال حاضر بررسی وضعیت میدان در ورودی جاده، جابه جایی تیرهای برق و همچنین ساماندهی ورودی شهرک برکت از اهم مواردی است که باید از سوی متولیان امر مورد توجه و دقت نظر قرار گیرد تا در زمان اجرای طرح با مشکل مواجه نشویم.

این مقام مسؤول خطاب به فرماندار شهرستان ساوجبلاغ تاکید کرد: با توجه به اهمیت موضوع ظرف یک هفته نسبت به برگزاری جلسه شورای ترافیک شهرستان اقدام لازم صورت پذیرد.

پیش بینی طرح ایمنی و جانمایی علائم راهنمایی و رانندگی از دیگر موضوعات مورد اشاره در این جلسه از سوی رئیس پلیس تصادفات استان بود که مقرر شد در این زمینه نیز تدابیر لازم اتخاذ شود.

پایان پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول