اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

آمادگی ۶۰۰ راهدار در ۴۶ راهدارخانه کرمانشاه برای زمستان امسال

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه گفت: ۶۰۰ نفر از نیروهای راهداری در ۴۶ راهدارخانه ثابت و سیار، آماده ارایه خدمت در زمستان امسال هستند.

آمادگی ۶۰۰ راهدار در ۴۶ راهدارخانه کرمانشاه برای زمستان امسال

فریبرز کرمی مدیرکل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با تبریک هفته حمل و نقل راهداری، اظهار کرد: اول دی‌ماه به مناسبت شروع فصل زمستان عملیات راهداری آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: مجموعه حمل و نقل راهداری بدون تعطیلی به صورت شبانه‌روزی‌، با باز نگهداشتن راه‌ها برای تردد  باری و مسافری چه در بخش عمومی و چه دولتی، جاده‌ها را ایمن و زنده نگه‌داشته‌اند.

مدیرکل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه افزود: در طول سال علاوه بر عملیات راهداری تابستانی، زمستانی نیز داریم، با شروع بارش‌ها عوامل راهداری در راهدارخانه‌ها و محل‌های برفگیر و همچنین گردنه‌های سخت مستقر می‌شوند.

وی با اشاره به خریداری بیش از ۴۶ هزار تُن شن و نمک، گفت: این میزان شن و نمک خریداری شده را در ۴۶ راهدارخانه سطح استان دپو شده و ۴۸۶ دستگاه ماشن‌الات راهداری  نیز اورهال و در تمامی محورها مستقر شده‌اند.

وی به حضور بیش از ۶۰۰ نفر راهدار در سطح راه‌های استان اشاره و بیان کرد: در اوج بارش‌ها با توجه به کمبود نیرو، هفته‌ها در جاده‌های استان مستقر هستند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول