اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

شکست رسانه‌های معاند برای ایجاد خلل در حمل و نقل

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز، گفت: طی چند هفته گذشته رسانه‌های معاند تمرکز کرده بودند تا با فضاسازی باعث محدودیت برای حمل کالا و مسافران شوند، که خوشبختانه همکاران از این شرایط هم سربلند بیرون آمده و ذره‌ای در روند خدمات رسانی آنها خللی وارد نشد.

شکست رسانه‌های معاند برای ایجاد خلل در حمل و نقل

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی زندی‌فر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز، روز یکشنبه ۲۷ آذر ماه در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری که در محل باشگاه میلاد برگزار شد، با بیان اینکه ۲۶ آذر سال ۶۲، روزی ارزشمند برای تمام ایران است، چرا که در این روز و در بحبوحه جنگ تحمیلی، حدود یکصد کشتی حامل کالا در بنادر جنوبی کشور در انتظار تخلیه بار بود و بحران ناشی از اتمام ذخیره کالاهای اساسی در کشور و تهدید کشتی‌های منتظر از سوی دشمن، نگرانی‌هایی را برای مسئولان به وجود آورده بود، گفت: در همین روزها، امام خمینی (ره) در پیامی تاریخی، کامیونداران کشور را به مشارکت در تخلیه هر چه سریعتر کشتی‌ها فراخواندند.

وی افزود: به دنبال این فرمان تاریخی، شاهد بسیج عمومی کامیون داران بودیم و صحنه‌های کم نظیری از فداکاری، ایثار و تلاش شبانه روزی به ثبت رسید.

 زندی‌فر ادامه داد: ۱۵ سال بعد از این واقعه تاریخی، در سال ۱۳۷۶ با تصویب شورای فرهنگ عمومی، ۲۶ آذر ماه با هدف آگاه سازی جامعه از نقش شبکه حمل ونقل به عنوان «روز حمل و نقل» شناخته شد.

این مقام مسوُول در خصوص اینکه نیروهای حوزه راهداری و حمل و نقل از خدوم‌ترین و بی ادعاترین خادمان جامعه هستند، گفت: در زمان تعطیلات و شرایطی که اغلب خانواده‌ها در کنار هم هستند، راهداران و رانندگان به شدت مشغول خدمت هستند و با روحیه خستگی ناپذیر سفری ایمن را برای هموطنان رقم می‌زنند.

زندی فر با بیان اینکه هفته راهداری فرصتی برای تقدیر از زحمات عزیزانی است که بدون هیچ چشمداشتی بامسئولیت پذیری و وجدان کاری بالا، در مسیر افزایش ایمنی راه‌ها و جابه جایی مسافران و کالاها گام برمی‌دارند، افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در کنار سایر دستگاه‌های خدمات رسان از جمله هلال احمر، اورژانس، پلیس راهور و... در تمام طول سال در محورهای مواصلاتی استان مستقر هستند و با روحیه جهادی تلاش می‌کنند تا هموطنان بدون دل نگرانی به مقصد برسند.

وی در خصوص اینکه طی چند هفته گذشته رسانه‌های معاند تمرکز کرده بودند تا با فضاسازی باعث محدودیت برای حمل کالا و مسافران شوند، گفت: خوشبختانه همکاران از این شرایط هم سربلند بیرون آمده و ذره‌ای در روند خدمات رسانی آنها خللی وارد نشد.

زندی‌فر در پایان ادامه داد: قدردان تلاش شبانه روزی این همکاران هستیم و امیدوارم با حمایت مسؤولان بتوانیم گامی هر چند کوچک برای رفع مشکلات و پاسخ به مطالبات این عزیزان برداریم.

پایان پیام/ج

 

 

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول