اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

آسفالت ۱۷۱ کیلومتر از راه‌های روستایی لرستان در یک سال گذشته

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: ظرف یکسال گذشته ۱۷۱ کیلومتر از راه‌های روستایی استان با محوریت گردشگری روستایی آسفالت شده است.

آسفالت ۱۷۱ کیلومتر از راه‌های روستایی لرستان در یک سال گذشته

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، احمدرضا دالوند در آیین گرامیداشت هفته حمل و نقل و راهداری در لرستان با اشاره به توپوگرافی لرستان و جایگاه ویژه‌ آن در حوزه جابجایی کالا و مسافر ، اظهار کرد: جاده‌های لرستان به دلیل موقعیت استراتژیک نقش مهمی در جابجایی کالا و مسافر در کشور دارد.

وی با اشاره به اهمیت راه ‌سازی و‌‌ راه شکافی در استان عنوان کرد: یکی از مشکلات بزرگ روستاییان که منجر به مهاجرت به شهرها می‌شود، زیرساخت‌ها است و در این میان نقش جاده و راه‌های روستایی حائز اهمیت است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: توجه به راه‌های روستایی نقش مهمی در جلوگیری از مهاجرت روستاییان دارد.

دالوند با اشاره به اینکه اقدامات قابل توجهی در حوزه راه‌های روستایی لرستان ظرف یکسال گذشته انجام شده است، افزود: ظرف یکسال گذشته ۱۷۱ کیلومتر از راه‌های روستایی استان آسفالت شده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر چند بزرگ راه در دست اقدام است که با توجه به مصوبات سفر رییس جمهوری نیمه دوم سال ۱۴۰۲ تکمیل می‌شوند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول