اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

برخورد قاطع تعزیرات با تخلفات بازار شب یلدا

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین بر لزوم استفاده از اختیارات اعطایی سران قوا در برخورد با متخلفان بازار تاکید کرد.

برخورد قاطع تعزیرات با تخلفات بازار شب یلدا

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علیرضا حسن پور با بیان افزایش تقاضای مردم برای خرید اقلام و مایحتاج در روزهای پایانی پاییز، به ضرورت تشدید نظارت ها بر بازار اقلام شب یلدا پرداخت و گفت: برای جلوگیری از افزایش قیمت ها، صیانت از حقوق مصرف کنندگان، حفظ ثبات و آرامش بازار؛ نظارت بر قیمت آجیل، خشکبار، شیرینی، میوه و تره بار در دستور کار قرار دارد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی، احتکار، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و... طبق قانون و به سرعت، متخلفان به مجازات های مقرر، محکوم خواهند شد.

وی افزود: برای مقابله موثر با پدیده‌های بی‌ثبات کننده بازار، پیشگیری از برخی سوء استفاده ها و برخورد با متخلفین بازار شب یلدا، در شعبه ویژه ای به شکایات مردمی و پرونده های ارسالی از دستگاه های نظارتی در کم ترین زمان و خارج از نوبت رسیدگی می گردد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با مراجعه به سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی، شکایات خود را ثبت و گزارش نمایند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول