اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

۳۱ تیم بازرسی ویژه شب یلدا در کرمانشاه فعال شدند

معاون اجرایی اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه، از اجرای طرح نظارتی شب یلدا خبر داد و گفت: ۳۱ تیم بازرسی تا پایان ماه جاری بازار استان را رصد می‌کنند.

۳۱ تیم بازرسی ویژه شب یلدا در کرمانشاه فعال شدند

جلال عزتی، معاون اجرایی اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه از اجرای طرح نظارتی شب یلدا خبر داد و اظهار کرد: با توجه به افزایش تقاضا برای برخی اقلام مخصوص این روزها از جمله انواع میوه، انواع آجیل و شیرینی با همکاری سازمان جهادکشاورزی، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و اتحادیه و تشکل‌های مرتبط طرح نظارتی ویژه شب یلدا را از روز گذشته ۲۶ آذرماه به اجرا در آمد.

وی ادامه داد: این طرح تا پایان ماه جاری در قالب ۲ شیفت کاری و با استفاده از ۳۱ اکیپمشترک نظارتی برگزارمی‌شود، ۱۸ اکیپ از این تعداد در سطح شهر کرمانشاه و ۱۱ گروه دیگر نیز در سطح ۱۳ شهرستان دیگر، صبح و عصر بازار استان را رصد می‌کنند.

معاون اجرایی اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه: گروه‌های نظارتی بر گرانفروشی، کم‌فروشی، عرضه خارج از شبکه، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور که مصادریق تخلف صنفی است برخورد خواهند کرد.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول