اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

آیات عظام مکارم شیرازی، جوادی آملی و سبحانی رحلت آیت‌الله روحانی را تسلیت گفتند

آیات عظام ناصر مکارم شیرازی، عبدالله جوادی آملی و جعفر سبحانی با صدور پیام‌های جداگانه رحلت آیت‌الله روحانی را تسلیت گفتند.

آیات عظام مکارم شیرازی، جوادی آملی و سبحانی رحلت آیت‌الله روحانی را تسلیت گفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، متن پیام‌های تسلیت مراجع معظم تقلید، آیات عظام ناصر مکارم شیرازی، عبدالله جوادی آملی و جعفر سبحانی به این شرح است:

پیام آیت‌الله مکارم شیرازی:

بسم الله الرحمن الرحیم

إنا لله وإنا إلیه راجعون

ارتحال عالم ربانی و فقیه عالیقدر حضرت آیت الله آقای حاج سید محمد صادق حسینی روحانی رضوان الله علیه موجب تأسف و تأثر فراوان گردید.

این عالم فرزانه سالیان متمادی از عمر شریف خویش را به تعلیم علوم و معارف اهل بیت علیهم السلام گذارنده و شاگردان و آثار و کتب ارزنده‌ای را به یادگار نهادند.

اینجانب این مصیبت وارده را به ولی الله الاعظم امام زمان عجّل الله تعالی فرجه الشریف، حوزه های علمیه و به خصوص به بیت معظم و شاگردان و بازماندگان و منسوبین آن فقید سعید تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای ایشان علوّ درجات، و برای بازماندگان صبر و اجر خواستارم.

قم ـ ناصر مکارم شیرازی
۲۶ آذر ۱۴۰

پیام آیت الله جوادی آملی:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله وانا الیه راجعون

ارتحال حضرت آیة الله آقای حاج سید محمد صادق حسینی روحانی را به مراجع عظام تقلید و حوزه های علمیه و علاقمندان ایشان تسلیت و علوّ درجه آن فقیه راحل و صبر جمیل بیت مکرم را از خدای سبحان مسئلت داریم.

جوادی آملی

٢٧ آذر ١٤٠١

پیام آیت الله سبحانی:

بسم الله الرحمن الرحیم

در گذشت عالم ربانی مرحوم آیت الله آقای حاج سید صادق روحانی - اعلی الله مقامه الشریف - را با کمال تأسف دریافت کردم.

فقید سعید در قلمرو فقه، فقیه متبحّری بود و یک دوره فقه استدلالی بنام «فقه الصادق» بیادگار گذاشت که مرجعی است برای محققان و در طول عمر در تألیف و تدریس کاملاً موفق بود. و در مورد مبارزه با طاغوت، سهم عظیمی دارد و مدتها در تبعید به سر برده است.

اینجانب ضایعه درگذشت این فقید سعید را به حضرت صاحب الأمر و الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و مراجع عظام و حوزه های علمیه و همچنین به بیت رفیع روحانی و کلیه بازماندگان تسلیت گفته و برای آن بزرگوار علوّ درجه و رحمت واسعه الهی خواهانم.

عاش سعیدا و مات سعیدا
قم – جعفر سبحانی

پایان پیام/78032

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول