اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

بهره‌برداری از تالار مرکزی شهر روی ایستگاه وعده‌ها + عکس

بهره‌برداری از تالار مرکزی شهر دوباره مانند تکمیل این پروژه روی ایستگاه وعده‌ها قرار گرفته و از استفاده آن خبری نیست.

بهره‌برداری از تالار مرکزی شهر روی ایستگاه وعده‌ها + عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری،بهره‌برداری از تالار مرکزی شهر دوباره مانند تکمیل این پروژه روی ایستگاه وعده‌ها قرار گرفته و از استفاده آن خبری نیست.

از ابتدا قرار بود پروژه به نام مرحوم کردان وزیر اسبق کشور نامگذاری شود، حتی به این نام هم اعتبار دریافت کرده است.

در دولت روحانی سمت و سوی نام پروژه به کلی تغییر کرده و این روزها تحت عنوان تالار مرکزی شهر معروف شده است.

در دوره‌ای بحث واگذاری این مجموعه به شهرداری هم مطالبی منتشر شده بود و در نهایت با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شد اما از بهره‌برداری این پروژه خبری نیست!

حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی، احد جاودانی، شالوئی و عباس زارع از جمله افرادی بودند که با عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران درگیر این پروژه بودند اما در نهایت همزمان با مسؤولیت حسین جوادی در سمت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افتتاح شد اما از بهره‌برداری خبری نیست.

مجموعه تالار مرکزی شهر از سه سالن فضاهای کارگاهی، اداری و آموزشی برخودار است که امکان تجمیع بخش‌های فعالیت‌های هنری مرکز استان در یک مجتمع را فراهم می‌کند. ۴۷۶ متر فضای کارگاهی و تمرینی، ۳۷۰ متر فضای اداری و ۲۵۰ متر فضای آموزشی در این مجتمع ایجاد شده است.

این ظرفیت بسیار عظیم با وجود خون دل خوردن‌ها زیاد با وجود افتتاحیه پر رنگ و لعاب به بهره‌برداری نرسیده و همچنان مانند میوه نارس فقط برای مردم مرکز استان چشم‌نوازی می‌کند.

آخرین بار مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران زمان بهره‌برداری از این مجموعه را آبان ماه اعلام کرده بود اما با وجود گذشت یک‌ماه از آخرین وعده هنوز خاک و خل روی در دیوار تالار مرکزی شهر خودنمایی کرده و حال هوای اطراف مجموعه فضای هنری پیدا نکرده است.

پروژه تالار مرکزی شهر ۱۱ سال زمان برده که تکمیل شود و با این روند این نگرانی وجود دارد که دوباره بحث بهره‌برداری از این مجموعه روی ایستگاه وعده‌ها قرار گیرد و یک دهه دیگر برای تکمیل آن زمان صرف شود.

پایان پیام/۸۶۰۰۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول