اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

دو نوجوان آمریکایی در تیراندازی «آتلانتا» کشته شدند

در حادثه تیراندازی در یک مجتمع آپارتمانی در مرکز ایالت جورجیای آمریکا،‌دست‌کم دو نوجوان کشته و سه نفر دیگر زخمی شدند.

دو نوجوان آمریکایی در تیراندازی «آتلانتا» کشته شدند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شب گذشته (شنبه) در یک حادثه تیراندازی در یک مجتمع آپارتمانی در جنوب غربی «آتلانتا» مرکز ایالت «جورجیا» در ایالات متحده آمریکا، دو نوجوان پسر ۱۴ و ۱۶ ساله جان خود را از دست دادند و چند نفر دیگر نیز زخمی شدند.

بنا بر گزارش شبکه «ای بی سی نیوز»، اداره پلیس آتلانتا در این خصوص اعلام کرد که پس از آن‌که یک جدال در شبکه اجتماعی به تیراندازی در یک مجتمع آپارتمانی منجر شد، دو پسر نوجوان جان خود را از دست دادند و کشته شدند.

«چارلز هامپتون جونیور» معاون رئیس پلیس آتلانتا اوایل صبح امروز (یکشنبه) در یک کنفرانس خبری تصریح کرد در حادثه تیراندازی، علاوه بر آن که دو نوجوان جان خود را از دست دادند، یک دختر ۱۵ ساله، یک پسر ۱۱ ساله و یک پسر ۱۵ ساله نیز بر اثر اصابت گلوله زخمی و به بیمارستان‌های محلی منتقل شدند و هنوز وضعیت جسمانی آن‌ها نامشخص است.

بنا به گفته پلیس آتلانتا، جدال در شبکه اجتماعی به راه افتاده است و حدود ساعت ۱۷:۰۰ به وقت محلی شنبه، گروهی از افراد مسلح وارد یک مجتمع آپارتمانی شدند و درون ساختمان درگیری به وجود آمد و به گفته هامپتون، گروه دیگری از افراد مسلح نیز سپس شروع به تیراندازی کردند.

بر اساس این گزارش، تعداد عوامل مسلح در این حادثه هنوز مشخص نشده است اما پلیس بر این باور است که چندین نفر مسلح بوده‌اند.

هامپتون در این خصوص گفت: «متنفرم از این که این جا هستم و درباره کودکان و تیراندازی حرف می‌زنم. چندین سلاح در دستان جوانان ما بوده است».

وی ادامه داد که نیروهای پلیس سه نوجوان زخمی را داخل آپارتمان و دو نوجوان فوت شده را بیرون ساختمان پیدا کردند و دستکم دو تن از قربانیان از دانش‌آ»وزان مدرسته دولتی آتلانتا بودند.

آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا روزانه به بروز خشنونت‌های مرتبط با تیراندازی در سراسر این کشور منجر می‌شود اما لابی سلاح در این کشور به اندازه‌ای قدرتمند است که تاکنون کنگره آمریکا حاضر به تصویب لوایحی برای محدود کردن حمل سلاح نشده است.

پایان پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول