اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

دستگیری ۷۸ خرده‌فروش مواد مخدر در سمنان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان از اجرای نهمین مرحله طرح آرامش خبر داد و گفت: در قالب این طرح سه‌روزه ۷۸ نفر از خرده‌فروشان مواد مخدر در این استان شناسایی و دستگیر شدند.

دستگیری ۷۸ خرده‌فروش مواد مخدر در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سیدامیرحسین موسوی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان به برنامه‌ریزی‌های گسترده و منسجم پلیس در برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر اشاره و اظهار کرد: برقراری امنیت و آرامش در محل سکونت مردم ازجمله مهم‌ترین اهداف ما از اجرای این‌گونه طرح‌ها است.

وی تصریح کرد: یکی از اقداماتی که از ابتدای سال جاری تاکنون با جدیت دنبال و پیگیری شده، طرح آرامش است که نهمین مرحله آن در قالب یک برنامه سه‌روزه در استان سمنان اجرا شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان ادامه داد: در این طرح با همکاری سایر یگان‌های انتظامی ۷۸ نفر از خرده‌فروشان مواد مخدر در این استان شناسایی و دستگیر شدند.

موسوی از کشف نزدیک به ۱۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر خبر داد و افزود: هشت دستگاه وسیله نقلیه توقیف و یک باند سه نفر تهیه و توزیع مواد مخدر نیز متلاشی شد.

وی با تأکید بر اینکه پلیس در مبارزه با عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر ذره‌ای کوتاهی نخواهد کرد؛ از عموم مردم خواست با اعلام هرگونه مورد مشکوک به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، در برچیدن بساط خانمان‌سوز اعتیاد نقش‌آفرین باشند.

پایان پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول