اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

افزایش مراجعه کودکان مبتلا به آنفلوانزا به مراکز درمانی خوزستان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: مراجعات اطفال و نوزادان با علائم آنفلوانزا و تنگی نفس افزایش چشمگیری داشته است.

افزایش مراجعه کودکان مبتلا به آنفلوانزا به مراکز درمانی خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، دکتر حبیب حی‌بر معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مراجعات اطفال و نوزادان با علائم آنفلوآنزا و تنگی نفس افزایش چشمگیری داشته است.

وی افزود: با توجه به تکمیل ظرفیت مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ابوذر اهواز، تا این لحظه تعداد ۱۵۳ تخت در اهواز و ۸۲ تخت در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به چرخه خدمت رسانی به اطفال اضافه شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: تمامی بیمارستان‌های دارای بخش اطفال و نوزادان استان، از قبیل مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی گلستان اهواز، مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امام خمینی(ره) اهواز، بیمارستان سینا شهرستان کارون، بیمارستان سوانح سوختگی طالقانی اهواز، مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی رازی اهواز و ... به حالت آماده باش کامل درآمدند.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط پیش آمده و به منظور کنترل و مدیریت بحران، در حال حاضر تعداد ۲۳۵ تخت در کنار مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ابوذر اهواز به مدار خدمت رسانی به اطفال و نوزادان اضافه شده‌اند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول