اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

عاملان تهیه و پرتاب کوکتل مولوتف به پایگاه بسیج شهر اندیشه دستگیر شدند

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از دستگیری عاملان تهیه و پرتاب کوکتل مولوتف به پایگاه بسیج شهر اندیشه خبر داد و گفت: متهمان اعتراف کردند قبلا در به آتش کشیدن یک مسجد، یک پایگاه بسیج و یک مدرسه در فاز 3 اندیشه نقش داشته‌اند.

عاملان تهیه و پرتاب کوکتل مولوتف به پایگاه بسیج شهر اندیشه دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، سرهنگ حسین معصوم زاده رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی صدور فراخوان کانال‌های اعتراضی از سوی معاندان انقلاب اسلامی با هدف تخریب اماکن ارزشی و همچنین به پیروی از فراخوان‌های انتشار یافته در فضای مجازی توسط معاندان، تعدادی عوامل خود فروخته در شهر اندیشه شهریار با پرتاب کوکتل مولوتف به پایگاه بسیج شهر اندیشه، قصد اقدام ایذائی داشتند که شناسایی و دستگیری آنها در دستور کار قرار گرفت.

 رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران افزود: با اقدام اطلاعاتی ماموران انتظامی، بلافاصله 3 عامل اصلی پرتاب کوکتل مولوتف شناسائی و دستگیر شدند.

وی گفت: متهمان در بازجوئی‌های پلیس، خود را ساکن شهرک صدف اندیشه و شهریار معرفی و اعتراف کردند با تهیه کوکتل مولوتوف قبلا در به آتش کشیدن  یک مسجد، یک پایگاه بسیج و یک مدرسه در فاز 3 اندیشه نقش داشته‌اند.

سرهنگ معصوم‌نژاد: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول