اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

عامل سنگ‌پرانی به کامیون‌ها در استان سمنان دستگیر شد

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: عامل سنگ‌پرانی به وسایل نقلیه سنگین در محورهای مواصلاتی این استان دستگیر شد.

عامل سنگ‌پرانی به کامیون‌ها در استان سمنان دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدعلی میراحمدی، جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: عامل سنگ‌پرانی به وسایل نقلیه سنگین مانند کامیون‌ها در محورهای مواصلاتی این استان دستگیر شد.

وی افزود: فرد دستگیرشده راننده یک دستگاه خودروی پژو بود که از استان‌های دیگر وارد استان سمنان شده و اقدام به سنگ‌پرانی به سمت خودروها کرده بود.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با تأکید بر اینکه اخلال در نظم عمومی و ایراد خسارت به اموال و اشخاص جرم است و پلیس با قاطعیت با این مجرمان برخورد می‌کند، گفت: شهروندان و رانندگان در صورت مشاهده و اطلاع از این‌گونه موارد، مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

میراحمدی با اشاره به نقش ناوگان عمومی سنگین در اقتصاد و جابه‌جایی کالا، افزود: تیم‌های گشت پلیس به‌صورت شبانه‌روزی در مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان سمنان فعال هستند و با هرگونه رفتار هنجارشکن برخورد می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: برای تأمین امنیت رانندگان کامیون در اقامتگاه‌ها و استراحتگاه‌ها تدابیر لازم اندیشیده شده و در طول مسیر جاده نیز پلیس با تیم گشت محسوس و نامحسوس برای تأمین امنیت در تلاش است.

پایان پیام/2568/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول