اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اعلام انصراف تیم کشتی انبوه‌سازان هوتن از مسابقات جام باشگاه‌های جهان

مالک تیم کشتی آزاد انبوه‌سازان هوتن خبر از انصراف این تیم از مسابقات جام باشگاه‌های جهان داد و گفت: هزینه‌‌ را صرف بازسازی خانه کشتی و ایجاد آکادمی کشتی، کمک به ایجاد اشتغال برای ورزشکاران سرپرست خانواده و همچنین کمک به تیم‌های پایه دیگر رشته‌های ورزشی خواهیم کرد.

اعلام انصراف تیم کشتی انبوه‌سازان هوتن از مسابقات جام باشگاه‌های جهان

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، تیم انبوه‌سازان هوتن با کسب رتبه سوم لیگ برتر کشتی آزاد کشور توانسته بود جواز حضور در مسابقات جام باشگاه‌های جهان را به دست آورد.

شهرام داداشی با تایید خبر فوق، گفت: شرکت در هر رویداد ورزشی مستلزم برنامه‌ریزی بلندمدت است و ما جهت حضور در لیگ برتر کشتی آزاد از سال قبل برنامه‌ریزی کرده بودیم.

مالک تیم کشتی آزاد انبوه‌سازان هوتن تصریح کرد: بعد از کسب جواز حضور در مسابقات جام باشگاه‌های جهان جهت شرکت در این مسابقات با پیشکسوتان کشتی و جامعه ورزش مازندران مشورت کردیم و در نهایت قرار شد در این مسابقات شرکت نکنیم تا اگر شرایط مهیا بود با یک برنامه‌ریزی مناسب، در فصل آینده لیگ برتر حضور قوی‌تری داشته باشیم.

داداشی با بیان اینکه شرکت انبوه‌سازان هوتن کار بازسازی خانه قدیمی و فرسوده کشتی قائم‌شهر را آغاز نموده، ادامه داد: هزینه‌‌ی شرکت در مسابقات جام باشگاه‌های جهان را صرف بازسازی خانه کشتی و ایجاد آکادمی کشتی، کمک به ایجاد اشتغال برای ورزشکاران سرپرست خانواده و همچنین کمک به تیم‌های پایه دیگر رشته‌های ورزشی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: برنامه بلندمدت شرکت انبوه‌سازان هوتن علاوه بر تیم‌داری، کمک به توسعه ورزش و کشف استعدادهای ورزشی است تا در سال‌های آینده به قهرمانان دنیا تبدیل شوند.

داداشی ضمن تشکر از پیام‌های دلگرم‌کننده مردم قائم‌شهر و استان مازندران بابت حضور در لیگ برتر کشتی آزاد کشور ، افزود: واقعیت این است که مردم و خریداران عزیز، سرمایه‌های واقعی شرکت انبوه‌سازان هوتن هستند و ما خوشحالیم بخشی از درآمد خود را صرف ورزش و ایجاد شور و نشاط برای همین عزیزان می‌کنیم.

داداشی در مورد بازسازی خانه کشتی قائم‌شهر نیز گفت: کار بازسازی از چند روز پیش آغاز شده و تلاش می‌کنیم از همین آکادمی در آینده چندین قهرمان به کشتی کشور و جهان معرفی نماییم.

مالک هولدینگ انبوه‌سازان هوتن در پایان گفت: امیدوارم با حمایت دولت از سرمایه‌گذاران، اماکن فرسوده ورزشی در بازه زمانی بلندمدت در اختیار سرمایه‌گذاران و خیرین قرار بگیرد تا آنها بتوانند برنامه‌های بلندمدتی را اجرایی کنند.

پایان پیام/ ۸۶۰۲۹/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول