اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

آغاز خرید برنج پرمحصول در ۷شهرستان مازندران/ افزایش مراکز خرید

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به آغاز خرید برنج پرمحصول در ۷شهرستان استان، گفت: بنا داریم تعداد ۴ مرکز دیگر هم به این تعداد اضافه کنیم.

آغاز خرید برنج پرمحصول در ۷شهرستان مازندران/ افزایش مراکز خرید

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، حسن عنایتی رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران امروز در گفت‌وگویی، اظهار کرد: باتوجه به افزایش تولید در سال زراعی تصمیم بر این شد برنج تولیدی ارقام پرمحصول برای مصارف دستگاه‌های دولتی، پادگان‌ها، بیمارستان‌ها و سایر درنظر گرفته شود و در این راستا سازمان اتکا با همکاری سازمان تعاون روستایی نسبت به خرید ۵۰هزار تن برنج اقدام کنند.

وی افزود: ۷ مرکز برای خرید برنج پرمحصول از روز پنج‌شنبه در شهرستان‌های آمل، بابل، ساری، قائمشهر، میاندورود، بهشهر و نکا آغاز به کردند. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران اضافه کرد: بنا داریم تعداد ۴ مرکز دیگر هم به این تعداد افزایش یابد. 

عنایتی درباره ارقام برنج، بیان کرد: برنج مازاد بر مصرف در ارقام ندا با قیمت ۳۳هزار و شیرودی ۴۱هزار و ۸۰۰ تا ۴۲ خریداری می‌شود. 

عنایتی با اعلام اینکه نحوه پرداخت به‌صورت نقدی بوده است، تصریح کرد: مبالغ خرید برنج تولیدی نیز تا ۱۵ روز آینده باید به کشاورزی پرداخت شود‌. 

وی با تاکید بر اینکه این اقدام به روند بازار و شرایط کندی و سردی در بازار به تولیدکنندگان کمک می‌کند، گفت: پیش‌بینی ما برای خرید برنج پرمحصول بیش از ۵۰هزار تن خواهد بود. 

پایان پیام/۸۶۰۳۴/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول