اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

عملیات اجرایی پروژه محور اینچه برون - شاهرود - طبس بزودی آغاز می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: پروژه محور اینچه برون شاهرود طبس جزو مصوبات سفر ریاست جمهوری بوده و عملیات اجرایی آن بزودی آغاز می شود.

عملیات اجرایی پروژه محور اینچه برون - شاهرود - طبس بزودی آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان مهدی ملک ظهر امروز در جمع نمازگزاران در مصلی وحدت گرگان اظهار کرد: جایگاه مخزن سوخت کلاله که جزو مصوبات سفر رئیس جمهور بوده با پیگیری های استاندار گلستان در زمینی به مساحت سه هزار  ۶۰۰ مترمربع و با اعتبار اولیه ۴۵۰ میلیارد ریال شامل ابنیه، سایبان، واحدهای سوخت رسان و دو مخزن ۹۰ هزار لیتری به زودی احداث می شود.

وی تصریح کرد: پروژه محور اینچه برون شاهرود طبس نیز جزو مصوبات سفر بوده و عملیات اجرایی آن بزودی با همکاری سازندگان چینی احداث می شود.
مدیرکل راه و شهرسازی گلستان خاطرنشان کرد: یکی از پروژه های مهم استان گلستان که جزو پیگیری های ریاست محترم جمهور و استاندار گلستان است پروژه خلیج گرگان بوده که با پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی و سرعت بیشتر در حال انجام است.

وی ادامه داد: پرواز گرگان مشهد و بالعکس بزودی راه اندازی می شود و اگر این پرواز استقبال خوبی داشت تعداد پروازها در طول هفته افزایش پیدا می کند.

ملک گفت: تکمیل پروژه جاده ترانزیتی گنبدکاووس موسوم به جاده نفت که جزو مصوبات سفر رئیس جمهور بود مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان در قالب اعتبارات متمم سفر به گلستان مصوب شده و قرار است با دستور معاون اول رئیس جمهور از طریق سازمان برنامه و بودجه تخصیص پیدا کند.با تخصیص این اعتبار زیرسازی و آسفالت این جاده تا محدوده روستای " آراقویی" انجام می شود.

وی بیان کرد: گلستان دارای ۶ هزارو ۲۱۷ کیلومتر راه بوده که ۳۰۸ کیلومتر آن شامل بزرگراه و ۷۵۱ کیلومتر ان راه اصلی است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان ابراز کرد: از ابتدای دی ماه ۲۶ اکیپ راهداری در سه هزارو ۶۰۰ کیلومتر از راه های استان که تحت تاثیر شرایط زمستانه قرار دارند مستقر می شوند.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول