اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

پول خون زنان و مردان ایران ویزای اقامت برای یک وطن‌فروش شد

امام جمعه اراک گفت: در حوادث اخیر مشاهده کردیم پول خون زنان، مردان و کودکان ایران برای عده‌ای وطن فروش شرایط ویزا را فراهم کرد تا آنها بتوانند با دشمنان این آب و خاک دست دوستی داده و اقامت بگیرند.

پول خون زنان و مردان ایران ویزای اقامت برای یک وطن‌فروش شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌اله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اراک ضمن گرامیداشت ۲۷ آذر روز وحدت حوزه و دانشگاه اظهار کرد: حوزه و دانشگاه دو نهاد علمی تاثیرگذار و آینده‌ساز هستند که باید در راه خدمت به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

وی پاسداری از نظام، ارزش‌ها و توسعه علمی و تحقیقاتی کشور را از رسالت‌های مهم حوزه و دانشگاه برشمرد و افزود: تعامل و وحدت بین این دو نهاد به خوبی می‌تواند نتایج بسیار مفید و موثری برای پیشرفت کشور به همراه داشته باشد.

امام جمعه اراک از اثرات مفید وحدت بین حوزه و دانشگاه را آزاد اندیشی در فضای علمی کشور و ایجاد فضای باز برای تعامل و همفکری بیشتر میان جریانات علمی 

عنوان کرد و ادامه داد: وحدت بین حوزه و دانشگاه میراث ارزشمندی است که دانشجویان و طلاب باید برای حراست از این میراث تمام سعی و تلاش خود را به کار گیرند.

دری نجف آبادی در ادامه پیرامون حوادث اخیر کشور خاطرنشان کرد: در حوادث اخیر مشاهده کردیم پول خون زنان، مردان و کودکان ایران برای عده‌ای وطن فروش شرایط ویزا را فراهم کرد تا آنها بتوانند با دشمنان این آب و خاک دست دوستی داده و اقامت بگیرند.

وی بر لزوم هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمنان تاکید کرد و گفت: منافقین و کومله و استکبار هیچگاه دست از دشمنی خود با ملت ایران بر نخواهند داشت که لازم است ملت ایران همواره زمان شناسی و بصیرت انقلابی خود را حفظ کرده و به رخ آنان بکشند.

امام جمعه اراک در خصوص لغو عضویت ایران در کمیسیون مقام زن سازمان ملل افزود: وقتی این کمیسیون برای عفت، پاکی و تقوای زنان ایرانی ارزش قائل نیست، عدم حضور ایران در آن بهتر از حضورش است.

به گزارش فارس اشاره به هشتادمین سالگرد رحلت آقاضیاالدین عراقی، هفته حمل و نقل از دیگر محورهای سخنرانی خطیب جمعه اراک بود.

پایان پیام/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول