اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

امکان صدور مجوز صید برای شناورهای صیادی در سواحل مکران فراهم شد

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با پیگیری‌های انجام‌شده در قالب مصوبات سفر رئیس محترم جمهور و به جهت توسعه سواحل مکران، امکان سامان‌دهی و صدور مجوز صید جدید برای ۱۰۰ فروند شناور کلاس لنج در آب‌های دور و ۶۰۰ فروند شناور کلاس قایق فراهم شد.

امکان صدور مجوز صید برای شناورهای صیادی در سواحل مکران فراهم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، حسین مدرس خیابانی با صدور مجوزهای جدید برای ۱۰۰ فروند شناور کلاس لنج صیادی آب‌های دور در سواحل مکران اظهار داشت: رونق تجارت مرزی و معیشت مرزنشینان و همچنین توسعه تبادلات تجاری، ضرورت صدور مجوز برای صیادان عزیز را چند برابر می ‌کند. 

وی افزود: خوشبختانه با پیگیری‌های مستمر در قالب مصوبات سفر ریاست محترم جمهور و در راستای توسعه سواحل مکران به ویژه بندر «شهید رضایی» واقع در شهرستان زرآباد امکان سامان‌دهی و صدور مجوز صید جدید برای ۱۰۰ فروند شناور لنج صیادی آب‌های دور و ۶۰۰ فروند شناور قایق صیادی فراهم شد. 

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: صدور مجوز صید برای متقاضیان بند ۵ از طریق سامانه درگاه ملی صدور مجوزها قابل انجام است. 

وی خاطرنشان کرد: اعتبار پروانه صید شناورهای جدید بند ۵ یک‌ساله و به‌صورت موقت بوده که متناسب با سیاست‌های مدیریت صید سازمان شیلات ایران قابل تمدید می‌باشد. 

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب سواحل گسترده ایران اسلامی و به‌ویژه سواحل مکران را ثروت عظیم ملی توصیف کردند، تصریح کرد: باید با نگاه راهبردی به سواحل مکران توسعه این منطقه را مقدمه ای بر پیشرفت محلی و ملی بدانیم. 

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول