اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

زارع‌پور: ماهواره‌ها در صف پرتاب هستند و تا پایان سال پرتاب فضایی خواهیم داشت

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تا پایان سال پرتاب فضایی خواهیم داشت و ماهواره‌ها در صف پرتاب هستند که اقدامات نهایی آنها در حال انجام است.

زارع‌پور: ماهواره‌ها در صف پرتاب هستند و تا پایان سال پرتاب فضایی خواهیم داشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه هیات دولت امروز چهارشنبه (۲۳ آذر) در جمع خبرنگاران گفت: انشاالله تا پایان سال پرتاب فضایی خواهیم داشت و ماهواره‌ها در صف پرتاب هستند که اقدامات نهایی آنها در حال انجام است.

وی در مورد اختلال در برخی پلتفرم ها تصریح کرد: این مسأله تنها در دو مورد از پلتفرم ها وجود دارد مربوط به نهادهای امنیتی است و فعلا چیزی به ما ابلاغ نشده است.

زارع پور در مورد اظهارات برخی از نماینده های مجلس در مورد همکاری با برخی پلتفرم های خارجی گفت:  بنده در این مورد اطلاعی ندارم؛ اینستاگرام در عمده کشورهایی که فعالیت دارد به درخواست آن کشورها در آنجا دفتر  راه اندازی کرده‌ است و قواعد آن را می پذیرند.

وزیر ارتباطات با بیان اینکه موضوعی که در روزهای اخیر مطرح شده است ظاهراً حدس و گمان است، تصریح کرد: اما در مورد مسائلی که یکی از نمایندگان مجلس مطرح کرده است، اطلاعی ندارم چون مرکز ملی به این پلتفرم نامه زده است و صبح که پرسیدم اظهار داشتند که هنوز پاسخی دریافت نکرده اند.

وی در مورد افزایش قیمت تعرفه‌های تلفن ثابت تصریح کرد: شرکت مخابرات ایران شرکتی خصوصی است و باید درآمد و هزینه اش همخوانی داشته باشد وگرنه نمی تواند به مردم خدمت ارائه دهد. از طرفی برای نو سازی شبکه داخلی به منابع نیاز دارد و با وجود تورم چندساله اخیر قیمت های آن تغییر نکرده است، برای ارائه سرویس خوب به مردم باید منابعش تامین شود در کمیسیون تنظیم مقررات در ستاد تنظیم بازار تصویب شد و در مقابل حداقل کارکردی که در قبوض انجام شود بسته مکالمه هم برای مردم عزیز درنظر گرفته شده است، این بسته هدیه در تهران ۴۰۰۰ دقیقه تماس با تلفن ثابت و ۳۰۰ دقیقه با تلفن همراه در نظر گرفته شده است.
پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول