اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

ساوه نیازمند 6 باب مدرسه است/ افتتاح هنرستان 6 کلاسه در «یل‌آباد» با کمک خیرین

سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی با بیان اینکه شهرستان ساوه برای سال تحصیلی آینده با توجه به شرایط فیزیکی موجود، نیازمند 6 باب مدرسه در سال تحصیلی است، گفت: تحقق این مهم نیازمند مشارکت خیران مدرسه‌ساز است.

ساوه نیازمند 6 باب مدرسه است/ افتتاح هنرستان 6 کلاسه در «یل‌آباد» با کمک خیرین

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه؛ جواد لنجابی امروز 22 آذرماه در مراسم افتتاح هنرستان پسرانه مهر عظام در روستای یل آباد با بیان اینکه شهرستان ساوه برای سال تحصیلی آینده با توجه به شرایط فیزیکی موجود، نیازمند 6 باب مدرسه در سال تحصیلی است، اظهار کرد: تحقق این مهم نیازمند مشارکت خیران مدرسه‌ساز است.

وی افزود: شهرستان ساوه با توجه به رشد جمعیت ناشی از مهاجرپذیری برای اشتغال در واحد‌های تولیدی و صنعتی این شهرستان نیازمند همت والای خیران در ساخت مدرسه است.

سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی اظهار امیدواری کرد؛ کار جهادی خیران و مردم باعث تربیت دانش‌آموزانی همچون شهیدان چمران و مفتح و... شود.

لنجابی بیان کرد: استان مرکزی و ساوه به‌واسطه صنعتی بودن و کشاورزی خوب دارای شرایط مهاجرپذیر و قطعاً نیازمند فضای فیزیکی مناسب آموزشی برای دانش‌آموزان است.

وی گفت: از سال 99 حدود دو هزار دانش‌آموز ورودی به این استان داشتیم که یک هزار و 200 نفر از آنان را ساوه پذیرش کرد و این نشان ‌می‌دهد که ساوه به‌شدت نیازمند فضای آموزشی است.

مدیر آموزش و پرورش ساوه نیز گفت: مشارکت خیران می‌تواند مسیر تحصیل دانش‌آموزان را تسریع کند.

اصغر قراخانلو اظهار کرد: این مدرسه با مشارکت خیر احداث ساخته شده است و امید می‌رود خیرین همچنان در کنار مسؤولان برای مدرسه‌سازی باشند.

وی افزود: هنرستان مهر عظام روستای یل آباد، ۶ کلاس با زیربنای ۹۸۴ متر زیربنای آموزشی شامل یک هزار و ۴۸۵ مترمربع، در دو طبقه که با صرف ۷۵ هزار میلیون ریال با مشارکت دولتی و خیران اعتبار هزینه شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول