اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

برگزاری «پنجمین رویداد بینشانه» با تاکید بر هم‌آفرینی در حوزه همگرا

«پنجمین رویداد بینشانه» با تاکید بر هم‌آفرینی در حوزه همگرا؛ 24 آذرماه با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

برگزاری «پنجمین رویداد بینشانه» با تاکید بر هم‌آفرینی در حوزه همگرا

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پنجمین رویداد بینشانه، مجموعه گفتگوهایی است که دید تازه‌ای از موضوعات جهان اطراف به مشارکت‌کنندگان می‌دهد. این دوره نیز با محوریت موضوعی، به مفاهیمی چون «هم‌آفرینی و خلق ظرفیتهای جدید با به اشتراک گذاشتن توانمندی‌ها» و «رفع موانع تحقق همکاری و همگرایی» می‌پردازد.

پنجمین دوره رویداد بینشانه با حمایت مرکز راهبردی فناوری‌های همگرا و پس از دو سال برگزاری به صورت آنلاین به دلیل شرایط کرونایی، 24 آذرماه در باغ کتاب تهران به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

بینشانه رویدادی مستقل با الهام از رویدادهای مشهور TED talk است. این رویداد با هدف تسهیم دانش، نوآوری و سرمایه‌های تجربی افراد با تخصص‌های گوناگون برگزار می‌شود. این رویداد حاوی مجموعه گفتگوهایی است که به ایجاد دیدگاه‌های جدید در افراد کمک می‌کند. هدف آن هم کمک به افراد مختلف برای ایجاد ظرفیت جدید برای اتخاذ تصمیم‌های بهتر و کارآمدتر است.

در واقع بینش مجموعه دانسته‌های جدید نیست. بلکه حاصل خلاقیت، سخت کوشی فکری و تحلیل عمیق و جدی همه دانش در مورد جوانب یک ماجراست که دست به دست هم می‌دهند تا هوشیاری و آگاهی افراد را نسبت به یک موضوع افزایش دهند. ریز شدن در جزئیات حین پژوهش‌ها و فعالیتهای علمی، گاهی فرصت نگاه کل نگر و دیدن تصویر بزرگ را از افراد می‌گیرد. این رویداد به مشارکت کنندگان کمک می‌کند تا با کمک بینش تازه و درست بتوانند پاسخ مناسب به مسایل ذهنی و چالش‌های موجود دهند.

علاقه‌مندان برای حضور در این رویداد، تا ۲۳ آذر ماه فرصت دارند به این آدرس مراجعه و ثبت‌نام کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول