اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

دوره پیش شتابدهی چالش توسعه فناوری، محصولات و خدمات شناختی

دوره پیش شتابدهی چالش توسعه فناوری، محصولات و خدمات شناختی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی برگزار شد.

دوره پیش شتابدهی چالش توسعه فناوری، محصولات و خدمات شناختی

دوره پیش شتابدهی چالش توسعه فناوری، محصولات  و خدمات شناختی ویژه اختلالات نورولوژیکی و روان‌پزشکی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری برگزار شد.

در این رویداد از میان 43 طرح دریافتی، بعد از داوری های انجام شده در زمینه های علمی (شناختی)، کسب و کار و فنی، 20 تیم به دوره پیش شتابدهی چالش توسعه فن آوری، محصولات و خدمات شناختی ویژه اختلالات نورولوژیکی و روان‌پزشکی راه یافتند.

هر یک از تیم های پذیرش شده طی دوره پیش شتابدهی در زمینه های فنی، کسب و کار و شناختی به مدت 10 ساعت جلسات منتورینگ اختصاصی دریافت کردند. همچنین برای تیم ها در دسته های بازی های دیجیتال، اپلیکیشن ها و فن آوری های پیشرفته سه کارگاه مجزا با عنوان انتقال تجربه توسط تدریس اساتید برگزار شد.

در پایان دوره پیش شتابدهی جلساتی برای ارائه آزمایشی تیم ها ترتیب داده شد و نکات مهمی در ارتباط با شیوه ارائه برای تیم ها مطرح گردید.

 مراسم اختتامیه این پیش رویداد به صورت مجازی با حضور داورانی از بخش های فنی، کسب و کار و علوم شناختی برگزار شد و تیم های برتر جوایز نقدی و سوسبید فروش دریافت کردند.  این چالش از سوی شتابدهنده شناختی کاگنوتک و مرکز نوآوری و شتابدهی علوم شناختی و داده کاوی برگزارشده است. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول