اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی

فارس من| تجربه مدیریت جوانان در دهه 60 چراغ راهی برای امروز کشور است

جمعی از مخاطبان خبرگزاری فارس با ایجاد پویشی در سامانه «فارس من» خواستار استفاده از جوانان در پست‌های مدیریتی کشور شده و از مسؤولان دولت سیزدهم خواستند اقدام عملی در این موضوع انجام دهند.

فارس من| تجربه مدیریت جوانان در دهه 60 چراغ راهی برای امروز کشور است

گروه سیاسی خبرگزاری فارس: جوانان نیروی مولد و سرمایه اصلی هر کشوری محسوب می‌شوند، و در تاریخ ایران و انقلاب اسلامی هم هرجا به نقاط قوت کشور در پیشبرد اهداف، نگاه می‌کنیم، حضور جوانان نخبه و متعهد در راس امور می‌درخشد، از حضور جوانان در فرماندهی هشت سال دفاع مقدس تا خط شکنی جوانان در پیشبرد اهداف علمی کشور در صنایع مختلفی چون پزشکی، هسته‌ای و نظامی، همه و همه نشان دهنده حضور پررنگ عناصر جوان، نخبه و انقلابی در راس امور برای درخشیدن است.

صحبت ها و تاکیدهای همیشگی رهبر انقلاب، در رابطه با جوانان و استفاده از ظرفیت این قشر از جامعه و بیانیه گام دوم انقلاب هم به نوعی حجتی است برای مسئولان کشور تا بیش‌‌‌تر از گذشته، به این قشر از جامعه توجه کرده و از آن‌ها استفاده لازم را بکنند.

در همین راستا از گذشته تا به امروز پویش‌های زیادی در سامانه «فارس من» خبرگزاری فارس ایجاد شده که خواستار استفاده از ظرفیت جوانان و نخبگان در پست‌‌‌‌های مدیریتی کشور است.

در بیانیه یکی از این پویش‌ها که اخیراً با عنوان ( از جوانان در مسئولیت‌های مدیریتی کشور استفاده شود) ثبت شده و به امضای تعدادی از مخاطبان خبرگزاری فارس رسیده آمده است: «با توجه به این که اکنون بعد از گذشت 43 سال از انقلاب همچنان همان مدیران و مسئولان با سن بالا بر سر کار هستند و جوانان مؤمن انقلابی چندان در تعیین امور و تصمیم‌سازی‌ها نقشی ندارند. حال آنکه پیری مدیران آنان را به محافظه‌کاری و انفعال کشانده است و این برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی سمی کشنده است.

چرا که جامعه و اقتصاد و سیاست‌گذاری و تمام شؤون با این مدیران و تصمیمات اینان در ارتباط است. از مسئولین خواهشمندیم جوان‌سازی و کادرسازی را جدی بگیرند. مدیریت به سبک دهه‌های قبل با پیشرفت امروز در تناقض است. حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری هم موفقیت کشور را در گرو توجه به استفاده درست از توانمندی‌های جوانان قلمداد کرده‌اند. »

از امروز برای آینده کشور کادر سازی کنید!

احمد کامیابی کارمند یکی از نهادهای دولتی شهرستان آمل که این پویش را به ثبت رسانده در گفتگو با خبرنگار سیاسی فارس می‌گوید: تجربه حضور جوانان در راس امور مدیریتی کشور در دهه شصت چراغ راه خوبی‌ است برای امروز کشور تا مدیران از این ظرفیت بالقوه استفاده لازم را ببرند.

وی در ادامه می‌گوید: با کادر سازی درست و استفاه از جوانان در دنیای سیاست امروز کشور، آینده روشنی را می‌توان تامین کرد، و از نظر بنده در این جنگ شناختی و اقتصادی حضور جوانان در پست‌های مدیریتی کلید حل مشکلات کشور است.

شما هم اگر مایل باشید می‌توانید از اینجا در امضای این پویش سهیم باشید.

پایان پیام/ ت 44

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول