اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

اجازه نخواهیم داد هیچ دانش‌آموزی به‌خاطر دغدغه مالی از تحصیل باز بماند

سرپرست معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: اجازه نخواهیم داد هیچ دانش‌آموزی در کشور به‌خاطر دغدغه مالی از تحصیل باز بماند.

اجازه نخواهیم داد هیچ دانش‌آموزی به‌خاطر دغدغه مالی از تحصیل باز بماند

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، معصومه نجفی سرپرست معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در نخستین جشنواره فرهنگی هنری دانش‌آموزان عشایری آموزش و پرورش استان کرمانشاه با تسلیت ایام فاطمیه، اظهار کرد: حضرت زهرا(س) الگوی عبودیت و بندگی بود، لذا باید دانش آموزان را با سیره زندگی ایشان آشنا کنیم.

سرپرست معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش تأکید کرد: با بهره‌گیری از سبک زندگی فاطمی می‌توانیم آینده سازان کشور را در مسیر تعلیم و تربیت صحیح قرار دهیم.

وی در ادامه با اشاره به ورود معاون اول رئیس جمهور به حوزه جلوگیری از بازمانده از تحصیل شدن دانش آموزان، گفت: نمی‌گذاریم هیچ دانش‌آموزی به خاطر مسائل مالی، بازمانده از تحصیل شود.

سرپرست معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان این که سامانه‌‌ای برای شناسایی دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل سراسر کشور راه اندازی شده است، گفت: تلاش می‌‎کنیم بعد از شناسایی دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل، دلیل بازماندن آن‎ها از تحصیل را شناسایی کرده و مشکلات دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل را برای بازگشت به کلاس درس و مدرسه رفع کنیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول