اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

نفرات برتر مسابقات کشتی پهلوانی خراسان رضوی مشخص شدند

مسابقات قهرمانی کشتی پهلوانی خراسان رضوی به میزبانی تایباد با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

نفرات برتر مسابقات کشتی پهلوانی خراسان رضوی مشخص شدند

حسین آخوندزاده رئیس هیئت ورزش های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی تایباد در گفت و گو با خبرنگارفارس در تایباد اظهار کرد: این دوره از مسابقات با حضور 77 کشتی‌گیر از شهرستان های مختلف خراسان رضوی در اوزان های 60، 70، 80، 90، 100 و مثبت 100 کیلوگرم در ورزشگاه شهید سهامی تایباد برگزار شد و درنهایت با مشخص‌شدن نفرات برتر پیان یافت. 
 
وی افزود: افرادی که به ترتیب موفق به کسب رتبه اول تا سوم رقابت ها شدند؛ در وزن 60 کیلوگرم علیرضا شهباز از چناران، عارف یوسفی از تایباد، به طور مشترک علی درقدمی از سبزوار و رضا خلاقی از مشهد، در وزن 70 کیلوگرم امیرحسین خوشدل از مشهد، سجاد نرگسی از قوچان، به طور مشترک علی‌اصغر گل از گلمکان و سجاد محمدی از مشهد و در وزن 80 کیلوگرم ستار ترابی از تایباد، آرش محمدی از مشهد، به طور مشترک مرتضی وطن‌دوست از تایباد و مهدی ثانی از قوچان بودند. 
 
رئیس هیئت ورزش های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی تایباد گفت: همچنین علیرضا وظیفه‌شناس از مشهد، مصطفی اسکندری از قوچان، به صورت مشترک قاسم شورآبی از نیشابور و مجید محمدآبادی از تربت جام در وزن 90 کیلوگرم، حامد میرزاپور از تربت جام، محمدحسن نعمتی از مشهد، به صورت مشترک هادی حسن‌پور از چناران و اسماعیل رحیمی از تایباد در وزن 100 کیلوگرم و احمد طغانی از تایباد، مصطفی طغانی از تایباد و یزدان حسن‌پور از چناران به ترتیب بر سکوهای اول تا سوم ایستادند. 
 
آخوندزاده بیان کرد: تعداد 16 تیم از 12 شهر خراسان رضوی شامل تایباد، باخرز، مشهد، تربت جام، سبزوار، قوچان، چناران، نیشابور، گلبهار، مه‌ولات، شاندیز و گلمکان در مسابقات قهرمانی کشتی پهلوانی خراسان رضوی به روی تشک رفتند. 
 
او تصریح کرد: شهرستان تایباد برای اولین بار میزبان این پیکارها بوده است و هشت داور نیز قضاوت مسابقه را برعهده داشتند. 
 
رئیس هیئت ورزش های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی تایباد تاکید کرد: از آنجایی که به ورزش کشتی در دین اسلام سفارش شده است؛ مردم این منطقه علاقمند به یادگیری و همچنین تماشای مسابقات این ورزش باستانی ایرانی هستند.
پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول