اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  زنان و جوانان

ابلاغ تعرفه حق‌التحریر دفاتر ازدواج و طلاق

تعرفه جدید حق‌التحریر دفاتر ازدواج و طلاق اعلام شد.

ابلاغ تعرفه حق‌التحریر دفاتر ازدواج و طلاق

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس؛ تعرفه جدید حق‌التحریر دفاتر ازدواج و طلاق به پیشنهاد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و تأیید رئیس قوه قضائیه ابلاغ شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ثبت اسناد و املاک، صفدر کشاورز معاون امور اسناد سازمان ثبت با اعلام این خبر گفت: این تعرفه بعد از تأیید رئیس دستگاه قضا در 12 آذرماه به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه دو سال از تاریخ آخرین ابلاغ تعرفه دفاتر ازدواج و طلاق سپری شده است افزود: مطابق ماده 26 نظامنامه ازدواج و طلاق، حق‌التحریر تعرفه دفاتر ازدواج و طلاق هر دو سال یکبار باید مورد بازنگری قرار گیرد و این درحالی است که آخرین تاریخ ابلاغ تعرفه به دفاتر در ابتدای سال 1399 تعیین و ابلاغ شده است.

معاون امور اسناد سازمان ثبت اظهار داشت: با توجه به انقضای مدت دو سال این تعرفه به پیشنهاد رئیس سازمان ثبت و اسناد کشور و پیگیری معاونت امور اسناد، این تعرفه از سوی رئیس قوه قضائیه تأیید و مطابق ماده 26 نظامنامه ازدواج و طلاق به سازمان ثبت اعلام که متعاقبا به تمام استان‌ها اعلام خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول