اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

از گذرنامه‌های «اربعین» چه خبر؟/ 450 هزار جلد گذرنامه صادر شد

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه انتظامی کشور گفت: حدود 450 هزار جلد گذرنامه برای متقاضیانی که در اربعین حسینی با برگ گذر موقت عازم کربلا شدند، صادر شده است.

از گذرنامه‌های «اربعین» چه خبر؟/ 450 هزار جلد گذرنامه صادر شد

سردار علی ذوالقدری رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه انتظامی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین روند صدور گذرنامه برای متقاضیان اربعین حسینی که با برگ گذر از کشور خارج شده بودند، اظهار داشت: در بحث اربعین با عنایت امام حسین (ع) و همکاری مأموران اداره های گذرنامه و همراهی مردم به دلیل تعجیل زوار اربعین حسینی به جای گذرنامه، برگ گذر برای متقاضیان صادر شد و آن دسته از زوار توانستند در راهپیمایی عظیم حسینی شرکت کنند اما از آن تاریخ تاکنون گذرنامه متقاضیان صادر و به دست‌شان رسیده است.

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه انتظامی کشور تصریح کرد: حدود 450 هزار جلد گذرنامه برای متقاضیانی که در اربعین حسینی با برگ گذر موقت عازم کربلا شدند، صادر شده است که عمده این گذرنامه‌ها  به دست متقاضیان رسیده و فقط تعداد کمی باقی مانده است که آن هم تا 10-15 روز آینده  ارسال می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول