اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

افزایش سفرهای هوایی عتبات عالیات در مازندران/ زائران حواس‌شان به دفاتر غیرمجاز باشد

مدیر حج و زیارت مازندران گفت: این روزها شاهد افزایش سفرهای هوایی عتبات عالیات در مازندران هستیم به‌طوری که به چهار پرواز در هفته رسیده است.

افزایش سفرهای هوایی عتبات عالیات در مازندران/  زائران حواس‌شان به دفاتر غیرمجاز باشد

سیدعباس اسماعیلی مدیر حج و زیارت مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: این روزها شاهد افزایش سفرهای هوایی عتبات عالیات در مازندران هستیم به‌طوری که به چهار پرواز در هفته رسیده است. 

وی افزود: همچنین حدود ۴۵ اتوبوس نیز در هفته بحث جابه‌جایی زائران را در شرایط اعزام زمینی عتبات عالیات برعهده دارند. 

مدیر حج و زیارت مازندران بیان کرد: باتوجه به شرایط جوی انتظار داریم طی روزهای آینده، اقبال به پرواز هوایی عتبات عالیات افزایش یابد و شاهد افزایش پروازها در این زمینه باشیم. 

اسماعیلی با بیان اینکه در مجموع در طول ماه ۷هزار و ۲۰۰ زائر مازندران به سفر معنوی عتبات عالیات مشرف شدند، تصریح کرد: توصیه مهم ما به زائران این است که از مراجعه به افرادی که خارج از چرخه سازمان حج و زیارت هستند مراجعه نکنند و از این کار به شدت پرهیز کنند. 

وی تصریح‌کرد: متاسفانه برخی افراد سودجو اقدام به جذب و اعزام زائر بدون هیچ خدماتی به بهانه قیمت ارزان‌تر می‌کنند درحالی‌که فاقد مجوز و بیمه و حتی در مواردی بیمه جعلی بودند و خدمات درخور زائران ارائه نشد و زائران برای شکایت بعد از سفر مراجعه می‌کنند که عملاً قابل پیگیری نیست پس لازم است زائران هوشیار باشند و فریب این افراد سودجو را نخورند. 

پایان پیام/۸۶۰۳۴/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول