اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

ایمانیه: مسکن توان‌خواهان را با جدیت پیگیری می‌کنیم/ فرهنگسرای ویژه معلولین در شیراز به بهره‌برداری رسید

استاندار فارس گفت: همه سازمان‌هایی که از بودجه دولتی استفاده می‌کنند، وظیفه‌ دارند که در استخدام‌های خود سهمیه ۳ درصدی معلولین را در همه ردیف‌های استخدامی در نظر بگیرند و در این زمینه حق تفسیر به رأی ندارند.

ایمانیه: مسکن توان‌خواهان را با جدیت پیگیری می‌کنیم/ فرهنگسرای ویژه معلولین در شیراز به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمدهادی ایمانیه، در آیین افتتاح فرهنگسرای یاران ویژه معلولین با اشاره به وعده اخیر رئیس‌جمهور اظهار کرد: مدیران کل استان فارس، باید بعد از الزام رئیس‌جمهور، ۳درصد هرنیرویی اعم از قراردادی، رسمی، آزمایشی و پیمانی که به‌کارگیری می‌کنند، از میان معلولین باشد و نمی‌شود ادعا کرد که توان‌خواهان توانایی جسمی کامل را برای این شغل ندارند.

او در ادامه با اشاره به مسکن توان‌خواهان تصریح کرد: این موضوع را با جدیت دنبال خواهیم کرد و برای خانواده‌های دارای 2 فرزند معلول در جهش ملی مسکن، کار به شکل جدی‌تر انجام خواهد شد.

ایمانیه با تاکید بر اینکه در زمینه مناسب‌سازی، شیراز باید شهری نمونه باشد، بیان کرد: این اقدام یک‌شبه امکان‌پذیر نیست و باید در خیابان‌ها و اتوبان‌هایی که ایجاد می‌شود، این موضوع در نظر گرفته شود.

استاندار فارس با تأکید بر مقوله حمل‌ونقل معلولین و توان‌خواهان گفت: با توجه به اعلام‌ شهرداری مبنی بر خرید اتوبوس این تقاضا را داریم تا درصدی از این خرید به توان‌خواهان اختصاص یابد.

شهردار کلانشهر شیراز نیز در آیین افتتاح و بهره‌برداری از فرهنگسرای یاران که ویژه افراد توان‌خواه طراحی و احداث‌ شده است، گفت: در این کلانشهر 55 هزار فرد توان‌خواه زندگی می‌کنند که باید برای رفع نیازهای آنها کوشش کرد.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول