اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

ارسال ۱۷۰ هزار پیامک اخطار به مشترکان آبفای شرق استان تهران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران از ارسال حدود 170 هزار پیامک اخطار مصرف به مشترکان تحت پوشش این شرکت خبر داد.

ارسال ۱۷۰ هزار پیامک اخطار به مشترکان آبفای شرق استان تهران

رحمت اله محمدی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شمیرانات اظهار کرد: با توجه به وجود ۱۷ هزار و ۳۹۳ مشترک پر مصرف و دو هزار و ۵۰۶ مشترک بد مصرف شهری و روستایی در بخش خانگی، ۳۵۵ مشترک پر مصرف یا بد مصرف شهری و روستای، ۵۶۲ مشترک بد مصرف شهری و روستایی در بخش غیر خانگی، یکهزار و ۸۰۸ مشترک پر مصرف در بخش بنایی، ۸۰ مشترک پر مصرف در بخش فضای سبز و ۲۴ مشترک پر مصرف و ۵۴ مشترک بد مصرف شهری و روستایی طی هشت ماهه سال جاری، تعداد ۲۵۷ پیامک اخطار مصرف برای مشترکان فضای سبز، شش هزار و ۶۱۷ پیامک اخطار مصرف برای مشترکان بنایی، ۱۲۶ هزار پیامک اخطار مصرف برای مشترکان پرمصرف خانگی ارسال شده است.

وی گفت: در ادامه ارسال پیام های اخطار ۲۸ هزار و ۷۶۵ پیامک اخطار مصرف برای مشترکان بد مصرف خانگی، دو هزار و ۶۳۱ پیامک اخطار مصرف برای مشترکان پر مصرف غیر خانگی و چهار هزار و ۲۱۶ پیامک اخطار  برای مشترکان بد مصرف غیر خانگی در شهر های تحت پوشش شرکت طی مدت 8 ماه ارسال شده است.

مدیرعامل آبفای شرق استان تهران افزود: تعداد ۳۱ هزار و ۷۰۷ مشترک زیر الگوی مصرف در بخش خانگی و پنج هزار و ۸۲۰ مشترک کم مصرف در بخش غیر خانگی طی این مدت شناسایی شده است.
محمدی با اشاره به تداوم کاهش بارندگی در پاییز جاری تاکید کرد: برای مدیریت منابع آبی و جلوگیری از تبعات ناشی از کمبود آب، ضروری است مشترکان بدمصرف حداقل ۱۰ درصد از مصرف کنونی‌شان را کاهش دهند.

مدیرعامل آبفای شرق استان تهران با تاکید بر اینکه الگوی مصرف آب ۱۴ متر مکعب برای هر خانوار در ماه است تصریح کرد: مشترکانی که ماهانه تا دو برابر الگوی مصرف یعنی ۱۴ تا ۲۸ مترمکعب آب مصرف می‌کنند، «پرمصرف» و مشترکانی که ماهانه بیش از دو بر ابر الگوی مصرف یعنی بیش از ۲۸ مترمکعب آب مصرف می‌کنند، «بدمصرف» محسوب می‌شوند و برای همین دسته از مشترکان پیامک اخطار مصرف ارسال شده که در صورت بی توجهی به آن، آب مشترکان قطع خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول